H4kon Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Veldig bra bilder og en nydelig bil, du er nok den flinkeste på forumet til å få frem "det beste" av bilen sin Kanskje du kunne ta en norges turne og knipse litt for folk, buskerud for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Er en tur til sørlandsbyen Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Nye sommerbilder Har fått nytt 77mm polafilter som passer på 10-22 og 70-200 objektivene. Det var mildt sagt varmt å ta de bildene midt på dagen på det taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Fy flate for noen nydelige bilder av den flotte bilen din E.H.D!!!! Du er en trollmann med det kameraet! Tror jeg må hyre deg for og ta noen bilder av "familiebrakka" mi når jeg kommer meg hjem fra riggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Wow, blir helt satt ut jeg av disse perfekte bildene . Er du fotograf eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Nydelige bilder, og ikke minst en fantastisk fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veggiz Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Oi, nyydelig bil! På Vea du har tatt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Flotte biilder EHD... Hadde du foto som valgfag på ungdomsskolen? God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Noen som kan og ta bilder gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoshi Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Dette er min første post her, siden jeg nå nylig har fått min første BMW. Må bare si at du har en utrolig fin bil! Helt perfekt egentlig, men hva med å bytte til karbongrill i stedet for de sorte? Jeg tror det hadde gjort seg, siden det er en del karbon på bilen fra før av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 @m-blå Ja, vi må få til å ta noen bilder av bilen din i løpet av sommeren. @Steffan C og Chis A Nei, er ikke fotograf, og ja, har som tidligere sagt kun hatt foto som valgfag i 9. klasse. Men må si at jeg er litt irritert på den reduserte kvaliteten bildene får ved opplasting her. @veggiz Stemmer det. @yoshi Carbon grill hadde helt sikkert funket det, men vet ikke om jeg bryr meg med å bytte. Ser du har e91, har du planer for den eller? Anbefaler deg å sjekke ut www.e90post.com hvis du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 HeHe! Tenkte jeg det ikke Har du en DIY for å skifte tåkelys? og angel eyes? HAr bestilt slike 7000k pærer og nye tåkelys. Ser du har gjort det før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 HeHe! Tenkte jeg det ikke Har du en DIY for å skifte tåkelys? og angel eyes? HAr bestilt slike 7000k pærer og nye tåkelys. Ser du har gjort det før.. Her er en mengde DIY for e90: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1721 Det enkleste er å komme til fra lysene fra hjulhuset, bare å løsne den svarte plast innerskjermen. Bare si fra hvis du trenger mer hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abj Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Som vanlig har du helt fantastiske bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå