MortenK Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Her er det noen som kan å ta bilder Må også kommenter den sykt fine fargen på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Henger meg på de andre her ! Veldig gjennomført og pen bil, og med slike bilder bir det enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Fikk mulighet til å gjøre en photoshoot sammen med en meget flott Montego blå e93, så da møtte jeg jo gjøre det. \:D/ Det var også interesant å se forskjellen på Montego blå (e93) og Le Mans blå (e90), og gøy å få ta bilder av de to fargene sammen. Her er iallfall mange bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 fy for noen fete bilder:) Likte fortsatt din best! Har du noen flere framtidsplaner eller? den er jo så og si komplett igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Herlige bil må eg sei...ikje så ofta eg e hima i hgsd, men skal jaffal se itte denna på veien neste gang jeg er hima Her er noen nye bilder. Fant ut at veggen på det bygningen gjorde seg som en fin bakgrunn, og til slutt noen bilder fra en tur på landeveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alienkillertom Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 meget lekker du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 kanon råe bilder og ikke minst biler !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Der har du gjort det igjen! Nok en gang kanonbra bilder E.H.D...! Og ikke minst to flotte fotoobjekter Pokker og at det aldri skal passe for meg når du har tjangs til og ta bilder av min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Der har du gjort det igjen! Nok en gang kanonbra bilder E.H.D...!Og ikke minst to flotte fotoobjekter Pokker og at det aldri skal passe for meg når du har tjangs til og ta bilder av min bil... Vi må jo klare å få tatt noen flotte bilder av din bil også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 fahn.. jeg som var på kurs den uka du hadde bilen på verkstedet da E.H.D. flåtte bilder.. E93`en var innom her en dagen såg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Flotte bilder og flotte biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Flotte bilder som vanlig E.H.D ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Ja, EHD leverer som vanlig. Fantastisk flotte bilder av to nydelige biler. Morsomt å se fargeforskjellen, Le Mans Blue er virkelig en fantastisk farge. Du får se å komme deg ned hit EHD slik at vi kan få tatt et fotokurs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 M3 CSL Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 FY F*** for noen flotte biler. Og bilder av høy klasse. Digger e92 og e93 men e90 synes jeg ikke noe om men denne var jo fin da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 flott! mange har spurt før, men jeg har canon 450d, med den vanlige linsa, men føler at bildene ikke får "kvaliteten" som dine har... er det mye filter og slik på PS, eller? evt, kan du anbefale ei linse som jeg kanskje får vurdere å investere i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå