Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er i alle fall fornøyd.

Hvis du lurer på å kjøpe Svisswax, så har svisswax.no 10% rabatt for Detailers Club Norway medlemmer nå i påsken, og der er vel du medlem.

I tillegg er det gratis frakt på bestillinger over 1000 kr og du for noe med på kjøpet når du kjøper for mer enn 2000 kr.

Tror når dette er en sjelden god mulighet til å kjøpe Svisswax produkter på tilbud. :)

Her er link til DCN sine sider med mer info: http://www.detailersclub.no/forum/index ... topic=2546

Så dette, men må nok vente litt på seg da det er andre ting som bør prioriteres først..

Har uansett nettop polert den med Yellow-wax fra Meguiars og den funker fint. Fikk tatt vinduene for andre gang i dag med Auto Glym sin Glass polish.. Så begynner å bli klart for våren nå. En runde til med Yellow-wax så bør det bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kjøpte nettopp Meguiars, hardvoks m-20 og polish ml-80. Har du prøvd disse produktene, er dem gode?

Har vel sagt det før, men det er en flott bil dette:-)

Nei, har ikke prøvd akkurat de. Men har prøvd mg#9 og mg#83 og Tech Wax'en. Og likte vel best #83, synes at #9 ble for "svak".

Men jeg har nok ikke utnyttet fullt ut, siden jeg ikke har skikkelig maskin, bare sånn billig sak til 2-3 hundre kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig bil og virkelig flotte bilder!:D

Lurte litt på hvor mye bilen er sotet fremme og bak jeg?

Takk. Har orginalt mørke vinduer bak (kode 761, individual solbeskyttende vinduer) og 38% film foran. 8)

Edit: Har også el. solgardin bak som er oppe på de aller fleste bildene. På noen få bilder er også solgardinene i sidevinduene bak oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Tror jeg så deg i nærheten av Vats på Torsdag? Veldig pen bil i så fall.

Hm, har ikke vært på de trakter på en stund, så det var nok ikke min bil du så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...