Søreng Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Jeg er i alle fall fornøyd.Hvis du lurer på å kjøpe Svisswax, så har svisswax.no 10% rabatt for Detailers Club Norway medlemmer nå i påsken, og der er vel du medlem. I tillegg er det gratis frakt på bestillinger over 1000 kr og du for noe med på kjøpet når du kjøper for mer enn 2000 kr. Tror når dette er en sjelden god mulighet til å kjøpe Svisswax produkter på tilbud. Her er link til DCN sine sider med mer info: http://www.detailersclub.no/forum/index ... topic=2546 Så dette, men må nok vente litt på seg da det er andre ting som bør prioriteres først.. Har uansett nettop polert den med Yellow-wax fra Meguiars og den funker fint. Fikk tatt vinduene for andre gang i dag med Auto Glym sin Glass polish.. Så begynner å bli klart for våren nå. En runde til med Yellow-wax så bør det bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 For en bil! nyydelig. Flotte bilder. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elino Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stavangerske Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Utrolig fin bil du har! Den fargen er helt fantastisk. Tror det var den samme fargen som en kamerat hadde på sin E46 Clubsport. Og de felgene gjør at bilen virkelig står frem på en fantastisk måte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Takker så mye for hyggelig komplement, og jeg angrer ikke akkurat på fargevalget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Jeg kjøpte nettopp Meguiars, hardvoks m-20 og polish ml-80. Har du prøvd disse produktene, er dem gode? Har vel sagt det før, men det er en flott bil dette:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Jeg kjøpte nettopp Meguiars, hardvoks m-20 og polish ml-80. Har du prøvd disse produktene, er dem gode? Har vel sagt det før, men det er en flott bil dette:-) Nei, har ikke prøvd akkurat de. Men har prøvd mg#9 og mg#83 og Tech Wax'en. Og likte vel best #83, synes at #9 ble for "svak". Men jeg har nok ikke utnyttet fullt ut, siden jeg ikke har skikkelig maskin, bare sånn billig sak til 2-3 hundre kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 det er ikke maskinen som sette begrensningene ehd, det er putene... kjøp noen GODE puter, så treneger du ikke en maskin til 5000 kroner hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Deilig bil og virkelig flotte bilder! Lurte litt på hvor mye bilen er sotet fremme og bak jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Deilig bil og virkelig flotte bilder!Lurte litt på hvor mye bilen er sotet fremme og bak jeg? Takk. Har orginalt mørke vinduer bak (kode 761, individual solbeskyttende vinduer) og 38% film foran. Edit: Har også el. solgardin bak som er oppe på de aller fleste bildene. På noen få bilder er også solgardinene i sidevinduene bak oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 hehe, nice:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Trodde ikke jeg likte E90 jeg! Denne bilen fikk meg til å endre mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Tror jeg så deg i nærheten av Vats på Torsdag? Veldig pen bil i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Tror jeg så deg i nærheten av Vats på Torsdag? Veldig pen bil i så fall. Hm, har ikke vært på de trakter på en stund, så det var nok ikke min bil du så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Står vel på Hydro denna her? Trur eg har sitt på denna ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå