E.H.D Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Har lenge hatt lyst på Canon sin EF 24-70mm f/2.8L linse. Og har nå skaffet meg en brukt, så da måtte jeg ut og ta nye bilder, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Utroligt som du får fram den fine fargen på bilen din på bildene E.H.D!!! Nydeligt! Hmmm....lurer litt på hvor mange tusen bilder du har av bilen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Nydelig! Utrolig bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Wow.. skarpheten på det objektivet er insane. Utrolig fine bilder som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Wow.. skarpheten på det objektivet er insane. Utrolig fine bilder som vanlig unsharpen mask FTW hehe men flott bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Wow.. skarpheten på det objektivet er insane. Utrolig fine bilder som vanlig unsharpen mask FTW hehe men flott bilder! Unsharp mask er vel og greit det, men her snakker jeg ekte skarphet som bare objektivet kan oppnå. Jeg LOVER deg at du trenger ikke veldig mye unsharp mask med det objektivet der. Det er kanskje det skarpeste objektivet til canon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Fy faaaaen for en bil. Skam rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Wow.. skarpheten på det objektivet er insane. Utrolig fine bilder som vanlig unsharpen mask FTW hehe men flott bilder! Unsharp mask er vel og greit det, men her snakker jeg ekte skarphet som bare objektivet kan oppnå. Jeg LOVER deg at du trenger ikke veldig mye unsharp mask med det objektivet der. Det er kanskje det skarpeste objektivet til canon. tviler ikke... man får det man betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Fine bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Fine bilder igjen, og bilen er forsatt like fin PS:sitter ikke ene bakhjulet ditt med feil rullerettning!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Fine bilder igjen, og bilen er forsatt like fin PS:sitter ikke ene bakhjulet ditt med feil rullerettning!? de dekkene skal være sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Utrolige bilder som vanelig! Lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Som vanlig så tar du nydelige bilder av bilen din sagt det før å sider det igjen, du skulle så absolutt holdt til nærmere Kristiansund Trenger noen slike bilder av bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Veldig pene bilder av en veldig pen bil! Kjenner jeg får lyst på en E90-ett-eller-annet når jeg ser denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Wow.. skarpheten på det objektivet er insane. Utrolig fine bilder som vanlig unsharpen mask FTW hehe men flott bilder! Ja, unsharp mask må til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå