spruddel Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Angående de dekkene dine (Vredestein Ultrac Sessanta) som jeg også har, så ringte jeg og spurte om det med rulleretningen og de skal være sånn som sagt oppi her Undret mye på det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Rå bil , med mange fine photoshoot.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Nok en gang, fantastiske bilder av en fantastisk flott bil. Neste oppgradering blir vel facelift M-sportsfanger og facelift panser..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Utrolig strøken og pent gjennomført bil du har. Må si jeg liker Le Mans blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Nok en gang, fantastiske bilder av en fantastisk flott bil. Neste oppgradering blir vel facelift M-sportsfanger og facelift panser..? Hehe, har vel ikke noen planer om det nei. Synes ikke faceliften er så fin at det er verdt det. Har vel mer lyst på nye felger i så fall. Utrolig strøken og pent gjennomført bil du har. Må si jeg liker Le Mans blå Takker, blått er flott vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Fin bil, flotte bilder! 10 poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Fikk se denne fargen IRL for første gang i går. Utrolig stilig farge. Skal jeg ha E90-ett-eller-annet en gang så er dette førstevalget iallefall Pene bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Hallo, må si det igjenn sinnsykt fin bil. så deg på vea i går. Men hvilken dim er det på dekkne og felgene dine? Har kjøpt meg e90 selv så lurer på hva som går på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Hallo, må si det igjenn sinnsykt fin bil. så deg på vea i går. Men hvilken dim er det på dekkne og felgene dine? Har kjøpt meg e90 selv så lurer på hva som går på På Vea ja, på veg sørover da eller, litt før kl 4, ellers var det ike meg, hehe. Har 235/35 på 8.5x19 ET35 foran og 265/30 på 9.5x19 ET32 bak, og da er det litt å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Utrolig flott bil! Likte spesielt godt det første bildet... skikkelig tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Ja stemmer, skal litt til får å ta feil. er ikke så mange e90er med den fargen får å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Sinnsykt bra bilder av ett fett motiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Ser ut som bilen din er kåret til norges peneste E90 her på forumet må si meg enig i at det er den peneste E90,n jeg har sett ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Hvor har du kjøpt carbon defuseren eller hva det hetter, rått med så mye carbon detaljer som du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Wow! Fine bilder, rå bil!!! Elsker den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå