Omnislash Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Lurte litt på master "pakken" selv, men fant ut at den inneholdt så mye forskjellig som jeg egentlig ikke trengte, så jeg har bare kjøpt voks, cleaner fluid og felgvoksen. Det har jeg vel tenkt 2-3 ganger før, av de gangene jeg har trodd jeg har blitt enig med meg selv, istedenfor har jeg vært på bilextra å handlet flere ganger (meguiars) Men det som gjør den pakka litt ekstra fristende er pakka i seg selv, baggen, og manualen! Det er dog, helt riktig, endel ting der som ikke er helt nødvendig! Men jeg skal finregne på det, å og se hva det koster for de tingene jeg faktisk trenger, er ikke sikkert differansen blir så stor, men det gjenstår å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 hadde man droppet alle "mellomprodukter" (altså å kjøpe litt nå og litt da) vil jeg tippe den SV paka koster halvparten av det jeg har i garasjen/har brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Ett ord: PERFEKT Er en sjukt tøff bil. Alle de rette elementene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Igjen noen blinkskudd av en nydelig bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Flott som et slott denne E90'n her! Men er det slitt på utsiden av dekka foran eller bare jeg som er litt trøtt? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Flott som et slott denne E90'n her!Men er det slitt på utsiden av dekka foran eller bare jeg som er litt trøtt? =) Du tenker på venstre dekk foran på bilde nr 6? Vet ikke hvorfor det ser blankslitt ut på bilde, men det er ikke det i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Høyre dekk er det vel? Og bakdekket...Er vel herja for mye med i PS kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Høyre dekk er det vel? Og bakdekket...Er vel herja for mye med i PS kanskje? Hehe, høyre side ja. Men har ikke gjort noe med hjula i PS heller. Her er iallfall en 100% crop av orginalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Se der ja...lurt av mønsteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Her er de første kjappe bildene av bilen med 20" felger. De er fra USA og heter Enkreuz H8R, og er 8,5x20 og 10x20 med 235/30/20 og 285/25/20 Falken FK452 dekk. Jeg har ikke valgt de dekkene selv, da dette settet er kjøpt brukt, men det er så og si ikke brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Her er de første kjappe bildene av bilen med 20" felger. De er fra USA og heter Enkreuz H8R, og er 8,5x20 og 10x20 med 235/30/20 og 285/25/20 Falken FK452 dekk. Jeg har ikke valgt de dekkene selv, da dette settet er kjøpt brukt, men det er så og si ikke brukt. Dette ble villt sprekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Fytti, dette smalt jo rett på å ble griiserått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Fy f...! Innpresset på disse felgene a? 285 går fint på E90, men på E46 er vel 265 omtrent det maksimale, er mye forskjell på hjulbuene på disse Ble tøft med de nye felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Dette ble griserått! Ordentlig tøft! Jeg er nesten sikker på at det var deg jeg møtte på E18 sørover like utenfor Sandefjord i går formiddag? Kjente igjen SD reg og farge.. Fy flate for en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Meget meget bra! Likte felgene veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå