Richie85 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ordentlig lekkert! Behold dotz hjulene! Om jeg får merg e91 med tiden, så kan du selge dem da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Dette her ble jo bare helt sinnsykt rått, EHD.. Bildene dine beviser nok engang at du eier Norges lekreste E90.. Jeg er generelt mer glad i LCI modellen, men dette er jo rett og slett råskap.. Rart BMW ikke leverer bilene slik fra fabrikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Det var bare lækkært;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Sør på Karmøy du bur eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Samme farge skal jeg lakkere min E36 i, den ser nydelig ut på bildene dine! fornøyd selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Nyyydelig bil og farge selv om det er ett par dører for meget Liker felgvalgene dine.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Endelig har du tatt til fornuft å kjøpt deg 20" felger ja Dette ble jo sinnsykt rått Tenkte selv å kjøpe slike felger men ingen brukte som lå til salgs når jeg skulle ha, og nye kostet de nesten 20000 mere enn det jeg hadde penger til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Så i forrige uke at en av LED pærene til AE'ene var gåen. Hadde fått et gul grønnlig lys som ikke så pent ut. Så da måtte jo nye kjøpes. Fant ut at megalys.no hadde noen billige, bestilte derfra, og tre dager senere la de i postkassen, kjempebra. Her ses den ødelagte LED'en i innerringen. Ser her at de nye er kraftigere enn de gamle. De nye ses ganske godt i fullt dagslys. I skumring. I mørket, uten og med xenon nærlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Jeg har hatt lyst på noen fra Enkreuz selv, hvis ikke det er disse da. De jeg så på tror jeg har litt mer rette eiker sett "ovenfra". Fine felger ihvertfall. Har du prøvd å veie de eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 ble jo tydlig mye bedre lys i de nye åærene.. gøy å bytte pærene? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Jeg har hatt lyst på noen fra Enkreuz selv, hvis ikke det er disse da. De jeg så på tror jeg har litt mer rette eiker sett "ovenfra". Fine felger ihvertfall. Har du prøvd å veie de eller? Ja, har veid dem, ca 25,5 kg foran og ca 27,5 kg bak. ble jo tydlig mye bedre lys i de nye åærene.. gøy å bytte pærene? hehe Ble positivt overrasker over lysstyrken, spesielt siden disse koster ca halvparten av det GS skal ha for sine. Så all mulig honør til megalys.no Ikke noe problem å bytte pærene, hadde jo gjordt det en gang før, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 men likevel, kjedlig måte de har laget park.lysa på. men fiiint er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 NICE ! Felgen var grise rå på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Fikk spacerne fra USA igår, etter bare 7-8 dager. Gikk for 10mm og er glad for at jeg ikke gikk for 12mm. Disse er maskinert ut av 6061-T6 aerospace aluminium og er svart eloksert med svarte bolter. Her er noen bilder av hvordan det ble seende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå