Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Badasha:

1. ta bilder i dagslys, helst akkurat når sola har gått ned, da er lyset ofte veldig fint. (eller plasser bilen der det er skygge, og bruk sola som bakgrunn til å "farge" omgivelsene)

2. Photoshop, øk kontrasten litt og gjerne metningen (og utallige endringer du kan gjøre, men vanskelig å forklare på eit forum)

3. Telelinse (100mm eller meir, som det ser ut som han har brukt på noen av bildene) lager ein fin og dus bakgrunn, og setter bilen i fokus.

4. prøv å bruk blender 2.8, 3.2, 4.0 . (bilen i fokus, bakgrunnen uskarp) (AV-innstilling på kamerahjulet ditt)

5. om du skal ta bilder om kvelden, bruk stativ. Ingen veg utenom.

6. Vær kreativ. Om du skal ta bilder om kvelden, prøv å plasser bilen under ein lyktelampe som lyser, ect . Evt ha ein annen bil som lyser på bilen din.

7. VASK BILEN FØRST :applause: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bildene ser fete ut takket være Photoshop, rett ut av kameraet så de ikke så imponerende ut.

Som DanielMK sier så er disse tatt med zoom. Alle bildene i den siste shooten er tatt med Canon 7D og 70-200mm f/2.8 IS linsen i tillegg brukte jeg polafilter.

Canon 400D er et bra kamera, men org. 18-55 linsen har jo noen begrensninger med tanke på zoom og blenderåpning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden BMW tilbyr orginalt sorte nyrer og de jeg hadde var blitt en anelse matte, så valgte jeg å kjøpe nye orginale nyrer. :D

Slik ble det med de nye.

IMG_1717copy.jpg

IMG_1712copy.jpg

Og her er bilder med en av hver, de orginale er på høyre side på bildet, og her er bilen skitten også, huffda.

IMG_1664copy.jpg

IMG_1665copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "high gloss" finish på nyrene? Usikker på om jeg skal velge det eller matt sort farge.. Kan jeg spørre hvor mye du måtte gi for dem?

Ja, begge har en blank finish, men på de orginale er de vertikale spilene tynne og i en matt finish.

Delenr er 51712151895, 51712151896, 51712151897 og 51712151898. På Schmiedmann kostet de ca 1050, mens pris hos BMW er ca 1500.

Og som awt sier, liker jeg også de bedre blanke iforhold til de matte. Men de er ikke lakkert blanke, det er plastikken som er blank i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at du kjører på Ultrac Sessanta? Lat som jeg er, orket jeg ikke å bla gjennom hele tråden. Hvis det stemmer, hvordan funker de? Har fått tilbud på fire stk i 225/40-18 til under 4000,- hos forhandler her i Trondheim og syntes det hørtes veldig billig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde disse på 19" som jeg nå har solgt. Synes det er de beste lavprofildekkene jeg har kjørt på, har tidligere hatt Yokohama og Pirelli. :)

Så jeg anbefaler Vredestein dekkene på det varmeste, og til den prisen er det bare å si, løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har, fin inspirasjon til min egen :wink:

Hvilket understell står det på den nå? Og hvilken dimensjoner er det på felg og dekk? Sporer det, eller er det ubehagelig og stivt å kjøre med? Hadde sikkert funnet svar hvis jeg gadd å lese igjennom hele tråden, men.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars, den står på coilovers type KW v2. Jeg kaller det fast i fisken, ikke stivt.

Nå har jeg 8.5x20 med 235/30/20 og 10x20 med 285/25/20, og det sporer lite. Hadde en e46 før med 19" og senk, og det sporet mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...