Martin-D Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Flotte bilder av flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 fantastisk flott e90! skal ikke selge til neste sommer vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 ^Takk for det. Har ikke lagt planer om når denne skal byttes ut, men greit å høre at den mest sannsynlig ikke blir tungsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 mmmmm....! digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krb16 Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Sinnsykt fin bil, bruker den nermest som mal når jeg fixer på min egen, hehe bruker du lengere bolter når du har spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 ^Takk. Ja, du må ha lengre bolter sammen med spacere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Kjempe fet E90. Gjordt alt det riktige. Den diffuseren, er den org BMW carbon? Vanskelig å montere? Mvh AHJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Kjempe fet E90. Gjordt alt det riktige. Den diffuseren, er den org BMW carbon? Vanskelig å montere? Mvh AHJ Takk. Ja, diffuserer sammen, med resten av CF delene, er org BMW carbon. Jeg fikk den montert da jeg kjøpte bilen, men jeg tror ikke det skal være så vanskelig å montere den, da det ser ut som den bare er festet med skruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 hvor godt sitter dine blacklien lykter? føler mine har litt glipper innimellom enda de er orginale... hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 hvor godt sitter dine blacklien lykter? føler mine har litt glipper innimellom enda de er orginale... hva gjør jeg feil? Synes ikke jeg har noen unormale gliper i alle fall. Fant noen bilder av mine blacklines på høyre side, bildene er fra 2008 men det er vel ok. Sitter dine annerledes enn mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 hei bekalger litt dårlige bilder, men vet ikke om du kan se hva jeg mener på disse bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Tja, synes det ser ganske greit ut jeg. Men det yttre delen av lykten er kanskje litt høy slik at glipen under blir litt stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 ja jeg føler det samme at lykten ikke sitter på en måte helt inn til. så har jeg skrudd alt jeg kan, men er redd hvis jeg skrur noe mer, så gir gjengene seg:S har nå fått et nytt sett gijen orgianlt. men hvordan var lyktene når du bestillte dem? hva var i esken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Jeg monterte de i 2007 så husker ikke akkurat hva som var i esken, men esken inneholdt 4 esker med hver del i sin egen eske, pærer var inkludert. Så jeg mener jeg bare skrudde av de gamle og på de med de nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Fantasisk fin bil og perfekte bilder Har litt og lære der. Ser du har montert hartge eksos på din bil. Lurer litt på og gjøre de samme selv. Har ett par spørsmål. Gjorde du dette selv, og vet du om eksosen erstatter del 2 på dette bildet? Gikk det evt. greit og montere? Hvor kjøpte du det og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå