oysf Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Hvis du vil selge de 10 mm spacerene dine til fordel for noen større, så kan jeg hente dem i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Siden det er vinter og mørkt og skittent ute, så har jeg tatt noen interiørbilder istedetfor. Kun taklys og instumentlys ble brukt som lyskilder. Tatt med Canon 7D og EF135mm f/2.0L + EF50mm f/1.4 linser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Dritkule bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Fine bilder liker interiøret ditt godt, M trimmen er kledlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 greit reine inni den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Ser bedre ut innvendig nå enn når den var ny denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Dette var fantastisk flotte bilder å se på! Du kan virkelig håndtere speilrefleksen din! Gid alle som la ut bilder av bilene sine var i samme kaliber og vektklasse som disse! (Kan du fortelle mer om etterarbeidet som ble gjort på disse bildene?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Takk takk alle sammen. Når det gjelder etterarbeidet på disse bildene, var det egentlig veldig lite. Litt selective color for å gi de oransje intrumentlysene litt mer farge siden de så litt blasse ut pga. fargebalansen. Og så har jeg jo "jukset" litt med clone stamp for å fjerne noen støvkorn som var synlige, selv om jeg hadde tørket med en microfiber klut først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 stilig bil! fresssh farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Her er noen bilder etter at vårpussen var unnagjort og sommerhjulene endelig var på etter vinteren. Vask og polering med Meguiars produkter, og så et lag med Swissvax Blau-Weiss voks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Ekkelt flotte bilder du tar Utrolig lekker den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Denne her har jeg sett på Karmøy? Utrolig fet E90 du har værtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Den ser så utrolig ryddig ut, den bilen din Men hvordan tar man slike bilder, jeg mener å ha bra nok kamera, men bildene blir ikke i nærheten av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Igjen noen nydelige bilder av en lekker bil Bruker du maskin når du polerer bilen? Eller tar du det for hånd? Wax on wax off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 ^^^Stemmer nok at du har sett denne på Karmøy ja. ^^De siste bildene her er tatt med Canon 7D og to forskjellige linser, EF135mm f/2L og EF 70-200 f/2.8L IS. Og så har de vært en tur gjennom photoshop CS3, og jeg tror ikke jeg gjør så mye hokus pokus i CS3 heller. ^Maskin, men bare en slik cheap Biltema maskin med to hoder, men skikkelige puter. Er ikke på et nivå som rettferdiggjør kjøp av roterende til flere tusen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå