Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke sett denne tråden før nå men må bare kaste meg på bølgen og gratulere med utrolig tøff bil! Ser den live rett som det er og den viser igjen i trafikken for å si det slik. :)

Var også imponerende kvalitet på bildene, du har tydeligvis øye for riktige lokasjoner og innstilliger på kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sinnsykt fin bil!!!

Dette er uten tvil etter min mening den peneste bilen på forumet!! Vannvittig pen farge, pene detaljer, pene hjul..

Og må si du har ekstremt god peiling på å ta gode biler..

Tør jeg spørre hva en må gi for noe sånt?

Fikk skikkelig lyst på jeg!!

Definitivt fourumets peneste bil!

Tusen takk, det var jo rosende ord. :D

Når det gjelder pris, så kjøpte jeg bilen ny så det er bare og se i BMWs sine prislister og så plusse på har diverse deler som jeg har puttet på. :wink:

Takk til alle andre som også har tatt seg tid til å kommentere bilen og bildene.

Stiller gjerne som kanditat til månedens bil jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Her er noen bilder av den siste oppgraderingen. Denne gangen var det eksosen som ble byttet. Ble etter vært lei av bare ett enderør.

Har nå byttet til dobbelt Hartge enderør som også erstatter den bakre lydpotten.

tbwrcdjdamuytu6mx7h9.jpg

rgj9mmvkbneo02f321o6.jpg

b16wdc0b7vcicwh463t0.jpg

syhaczw9c1u325bk3tf8.jpg

edc9jehhrysjt5xbn98v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 3600 inkl. frakt fra Strandveien Auto i Trondheim. Men det kan jo være at det er andre løsninger og priser til e61.

Når det gjelder lyden har jeg ikke noe lydklipp. Forskjellen i lyd er ganske liten. Når man står bak bilen på tomgang hørs nå en anelse "eksosputre" lyd eller hva jeg skal kalle det.

Kjørede med vanlig lavt turtall høres ingen forskjell. Akselerering til rødmerke i 2. gir en litt "råere" lyd enn tidligere. Det er nok mye større forskjell ved bytte av eksos på BMW med bensinmoter.

Men hvis men er ekstremt opptatt av motorlyd er jo ikke en 4 syl dieselmotor det beste utgangspunktet akkurat. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E.H.D Skrevet: Man Nov 05, 2007 23:46 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

@Gunnar, dekkene er Vredestein Ultrac Sessanta og de er ikke retningsbestemte

@mowz, ja de henger litt skjevt og det irriterer meg litt...

Gjør ikke så mye da, kan så vidt se det bare:) ble i alle fall mye finere med de røra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...