Gjest Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Er ikke langt unna å handle denne! Håper at noen kommer meg i forkjøpet da jeg er truende til å kjøpe den, og da blir det vann å brød fremover! Men se bare på denne bilen!!! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... Ppic001361 GRRR!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Den var jo pen! Men samtidig bare en omentrent standard 540 med noe andre felger. Har jo selvfølgelig potensiale da.. Ellers syns jeg ikke det var noe så veldig spesielt ved den. (sier som sagt ikke at den ikke var pen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 enig med moepower, en helt almindelig 540.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Av skiltplata bak ser det ut til å være USA-import. Medfører dette noen vesentlige endringer fra "Europa-versjon"? Har ikke US-M3 mindre effekt f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 DEN HAR JO MANUELLGIR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Av skiltplata bak ser det ut til å være USA-import. Medfører dette noen vesentlige endringer fra "Europa-versjon"? Har ikke US-M3 mindre effekt f.eks.? M3 vraket eg kjøpte i Tyskland hadde også en slik bakluke,men den var en org E36 euro-versjon. Spørs om en kan velge slik luke viss en vil når en kjøper den ny. Var ingen som visste dette med sikkerhet,men var ingenting annerledes med den ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Bilen er en US utgave, men den er tilnærmet identisk med den europeiske. Som dere ser er det kun bakluken som skiller seg fra den europeiske i følge selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Pen bil, men skiltet bak ser grusomt ut. Ellers ville jeg valgt en med beige interiør, men det er jo en smaksak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Likte den jeg, fin original bil, mye potensiale for personlig utvikling det Grei km-stand og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Det at den er manuell er jo et stort pluss da. For mange hvertfall. Såg meget bra ut den her =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 En annen ting med US modellene er at dashbordet bygger mye lenger ned(under pyntelistene) noe som medfører dårligere benplass. Noen som vet hvorfor det er slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 US utgave med manuell gir! hehe...tygg litt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Har vært i usa en gang. Leide bil , og sleit med å finne en mauellt gira bil å leie. Ville ha manuellt gir for det likte jeg best. Men ja....det er vanskelig å finne manuelt gir i usa. Når du har bodd i usa og kjøpt bil der borte , så er det mange nordmenn som tenker litt fremover med tanke på et mulig salg etterhvert. Mange velger da en manuell gira bil som de etterhvert kan ta med avgiftsfritt inn til Norge. Fordi de skal bruke den selv , og fordi de liker manuellt gira biler selv. Er helt sikkert en slik historie bak denne. Derfor så er det ikke så "sjokkings" at en slik bil , kjøpt av en nordmann , i usa , fordi han/hun liker manuelt gir best. Nå har jeg tygd litt på den....Så kan nå andre tygge litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 540 med manuelt er jo "sjeldent" uansett hvor man befinner seg, spesielt i Norge. Det alene er nesten grunn verdt nok til å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 hadde kjøpt den hadde jeg hatt råd tror jegm slengt på en presse, men bare ett eksos utløp, trodde alle 540 hadde dobble jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå