Gå til innhold

Hvit bil e-92, ha synes folket?

milhouse
 Share

Hva slags bil?  

35 stemmer

1. 1. Hva slags bil?

• Hvit e-92
      25
    • e-92 med annen farge
      8
    • Z4 cab
      2

Anbefalte innlegg

Jeg vurdere sterkt å kjøpe en hvit e-92. Hva synes folket om en hvit bil?

Vet at den kommer til å bli vanskligere å selge, men en riktig oppsatt hvit bil er det sikkert noen ute i Norge som ønsker seg når jeg skal selge.

Det andre alternativet er å kjøpe seg en facelift Z4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har inntrykk av at hvit bil er på vei tilbake igjen. De nye bmwene er drittøffe som hvite. produsentene har vel også begynt å bruke hvite biler i annonser og liknende.

Gå for hvit. jeg hadde gjerne kjøpt hvit E92 brukt hvis jeg var på jakt etter sånn bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Strandveien Auto (Trondheim) på torsdag, og der stod det en hvit 320dA (E92) utenfor og en hvit M3 :shock: inne. M3n var utrolig pen der den stod ren og pen i skarpt "utstillingslys", men bildene av samme bilen i denne tråden gir ikke samme WOW-opplevelsen.

Hvit er riktignok den nye in-fargen, men jeg ville ikke brukt mine (lånte) penger på en hvit bil. Strandvein hadde inne en E92 320dA med M-pakke i Titansølv og 19" felger (type 225), og den kunne jeg

lett ha kjøpt :D

Jeg synes forøvrig E92 gjør seg utrolig godt i blått også - både Montego og LeMans blå er flott....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lett tatt din bil mortenam.. en 335i hadde ikke vært dumt det!

Fredrik Skrevet: Søn Sep 09, 2007 20:38 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Hvit er en umulig farge på våre breddegrader... spesielt hvis man bruker bilen hele året. Hva er forøvrig den direkte likheten mellom en E92 og en E85 ?...

Helt års bil skal det være. Jeg har god tilgjenglighet på vask så den blir nok vasket ofte. Hva mener du med likheten mellom e92 og e85?

Det blir ikke en z4 coupe selv om den er fantastisk morsom å kjøre. Den blir bare levert med 3 liter så den blir for dyr og den bilen taper man masse på.

Valget står mellom en e92 320 bensin eller en 320 diesel. Jeg skal ha manuell så da er det spm om det blir dumt med diesel.

Hvis det skal bli z4 blir det mest sannsynlig facelift 2,5i med 177. Så der får jeg rekkesekseren.

Og så er det spm om jeg skal tørre å gå for det brune skinn intriøret i den hvite bilen. Jeg er ikke glad i skinn, men det er så sykt pent. Hvis ikke blir det orginalt m-sport stoff intriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...