Gå til innhold

50 års presang

c_ellef
 Share

Anbefalte innlegg

Kommer jo helt an på hvor mye penger du skal legge i det, og hvilke interesser foreldrene dine har det.

Teaterbilletter er jo et tips om de synes det er koselig, evt spaopphold for mor og en tur til Harald Huysmann for far? Kanskje en _virkelig_ god (les dyr) vin/cognac? Om de er turmennesker kan kanskje et stormkjøkken/primus være tingen. Om de er mennesker som liker å trene, så kan kanskje en mp3-spiller tanket med favorittmusikken være en grei gave. Gavekort i sportsforretning/parfymeri+++++ er jo også en grei gave til foreldre som "har alt".

Noen forslag iallefall. :D Vet ikke hva du synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 år ?? Du spør på et BMW forum ?

Tja...da må det bli noe slikt da...

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 7-jD530923

Jubileums modell....får sikkert med sløyfe å greier...

:D:):o

Tenkte kanskje noen her hadde forelder på 50 år også... hehe :)

Bil til 600.000,- er kanskje litt lite, virker som jeg bare fant noe småtteri i farta da.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kødda selvsagt.

Gps Navigasjon er nok noe far vill synes var fint. Men... er ikke sikker på at mor hadde satt pris på det på samme måten.

"damestemme som far skal styre etter osv"... Husk det er mor som bestemmer vet du.

Egeneerfaring. Kjørte feil i oslo i sommer fordi gps'en sendte oss feil vei. Mor protesterte , og da fikk jeg det vet du. "du hører mer på dama i gps'en enn du hører på meg"....

Enig med en annen her.....litt spa til mor og gps til far. Blir dyrt , men de er jo 50 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo kjøpe en gris da altid like artig det når man fyller 50 år;)

og vil de ikke ha den blir det jo jævlig godt flesk av den :lol:

Kjøpte en minigris til mine foreldre en jul for noen år siden, helt konge.

8)

Men av gaver, hva med weekend i køben f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bilnavigasjon (tomtom one xl) til min far på 60-års dagen og han skryter av den hver gang han får sjangsen. Blitt skikkelig gps freak. :)

Han er ikke så teknisk av seg heller. Så jeg syntes det er en god ide.

Evt kanskje en tur til Island med Icelandair. Der har de noe for enhver smak, både spa og psycho natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, min bror og søster kjøpte biletter og ordnet med opphold for langveisfarende søsken t mine foreldra(fra Belgia) som de så altfor sjelden fikk sett. De hadde ikke råd til å komme sjøl, og de hadde avskrevet dem til festen. Det skapte stor furrore da de kom inn fra bak forhenget rett før maten. Ikke en sjel som kjente til opplegget.

Dette er ingen duppeditt, men jeg tror/håper dette var den desidert beste gaven for dem. Sentimentalt ble det å :wink:

De fikk da også 10 dager sammen etter festen, og tross at de egentlig hadde lagt andre planer for friperioden(hus/hage), så tror jeg denne uken ble god for de. Skulle være ett bra minne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...