ingard Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Ja, du spurte om hva vi synes. GRUSOMT. Prøv heller å legg ut denne på bimmerforums.com.. *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 uff...var ikke direkte pent! Men likte vingen Ikke det at jeg kan si hva den hadde vært fin sammen med da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Syns bakfangeren med potter i midten var ganske stilig. Litt utover det vanlige. Men fronten syns jeg var litt feil.. Hvor fant du kittet? er ute etter litt styling selv.. Men vil at folk skal synes det ser litt små grusomt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein1988 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Jeg er nå overbevist... Går for m-tech, kan ikke skuffe resten av BMW folka her i Norge heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Jeg er nå overbevist... Går for m-tech, kan ikke skuffe resten av BMW folka her i Norge heller Rimelig smart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Jeg er nå overbevist... Går for m-tech, kan ikke skuffe resten av BMW folka her i Norge heller Mtech blir aldri feil. Søk på bimmerforums etter e36. Der er det seriøst mange fine e36, og omtrent alle har mtech som et grunnlag. Så er det jo et utall passende lepper som passer til mtech feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Siden du spør. Forjævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 dropp det! kjøp mtech og kjør tyskerstuk i stedet f eks! Ufin styling, iom det passer ikke til resten av bilen. De fleste som hiver på sånn plast senker heller ikke bilene sine, og atpåtil kjører på noen stusselige 16 tommere. Skal du ha dette kitet, må du isåfall fullføre hele bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Er ikke det værste jeg har sett, men ville absolutt ikke hatt det på min bil. Gå for m tech du, blir penest og bilen vil virke ryddigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein1988 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Syns bakfangeren med potter i midten var ganske stilig. Litt utover det vanlige. Men fronten syns jeg var litt feil.. Hvor fant du kittet? er ute etter litt styling selv.. Men vil at folk skal synes det ser litt små grusomt ut Se etter Estrada her, så finner du det. -> http://www.mhstyling.se/sv/category/68/e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Denne var jo like jævlig som GTS stylinga på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 syns vinga virka litt tøff jeg, men resten falt ikke i smak Vinger hører hjemme på fugler og fly, ikke biler. prøv å kjør en skyline i 200km med og uten vinge, da forandrer du nok fort mening.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 ser veldig overdrevent ut. hadde gått for mtech styling uten tvil. ingen grunn til å lage enda en kebabracer, det er nok av de allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 syns vinga virka litt tøff jeg, men resten falt ikke i smak Vinger hører hjemme på fugler og fly, ikke biler. prøv å kjør en skyline i 200km med og uten vinge, da forandrer du nok fort mening.... Ja, det er noe annet. Der har "vinger" en funksjon. Da er de som oftest også justerbare og hjelper til med å holde bilen på veien. Det er noe annet å montere vinge på en 316 eller 520, eller hvilken som helst annen bil som faktisk ikkeh ar behov for dette. Som da ikke rullet slik fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Z3'en kunne nok hatt godt av en svær aluvinge den. Pent ville det ikke vært dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå