Gå til innhold

1992 BMW E36 325i Coupe Mini-project.OPPDATERT!


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk:) skinnet i stolene forann er slitent og vurderer løsninger for det. har gått bort fra M5 lista da M3 GT dobbel vingen enda gjør slik at jeg mister nattesøvn..takker for kudos ^^

her er bilde av kompressoren, den har mer styling nå enn når jeg hadde den men er også mer sliten enn når jeg hadde den, men fortsatt en rasende fet bil :)

1603498-bilde5-13072007188.jpg

1603498-bilde1-13072007180.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare hyggelig :)

Jeg leste her inne om en som behandla setene sine med et eller annet han bestillte fra utlandet, viste seg senere at det er mulig å få tak i innenlands også.. Husker bare ikke hvilken tråd jeg såg det i. Han hadde e36, med "karri"-farga skinn. Tråden hans var oppe nå for ikke så lenge siden.

Han måtte sende en bit av skinnet til leverandøren av produktet så han fikk rette fargekoden på stoffet. Så plukket han ned stolene sine og gikk over grundig med det der stoffet. Så måtte stol-delene ligge å tørke. Etterpå såg de helt nye ut! Der det var solide sprekker i skinnet ble det fyllt med ny "masse" og farge. Helt utrolig bra. Skal se om jeg finner ut av hva det der var altså. Iallefall så er det det beste av skinnpleie jeg har sett til nå, uten tvil.

Jeg tror jeg skal se litt mer på m5 lista, da jeg ikke skal ha noe spesielt stor vinge. Men må kanskje holde meg litt i selene da jeg mer eller mindre har handla div. bilstereo for 7løk i helga :) Men får se hva det blir fremover, må ha ny clutch jeg og, sannsynligvis ny(eller planing av) topp også.. usjh.

Du får fortsette å komme med bilder og updates :) blir bra dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) er manuelle speil, jeg mener , hvor mange ganger stiller du speila? :) hehe! adapteret følger med til den modellen du skal ha og du betaler ikke noe ekstra for den ! 100% perfekt passform og kjempe kvalitet på speilene :) bare å gå på mobilsentrum.no , autoutstyr og merkebestemt utstyr så kommer du til speila :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) er manuelle speil, jeg mener , hvor mange ganger stiller du speila? :) hehe! adapteret følger med til den modellen du skal ha og du betaler ikke noe ekstra for den ! 100% perfekt passform og kjempe kvalitet på speilene :) bare å gå på mobilsentrum.no , autoutstyr og merkebestemt utstyr så kommer du til speila :)

Hm....ikke dumt :wink:

Nei jeg blir bare sur hvis noen har justert speilene mine :) setene også for den del.... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PenguiN- : Flott med m3 speil! Gjorde seg veldig bra :)

Huska du å flytte over den isoleringen som var på orginalspeila? Er sånn slags skumgummi lignende greier som dekker hele "festeplaten" (altså det som blir innover mot bilen) Skal ver mellom speilet og bilen. Kan hende du får sånn vindstøy uten.

Håper speila dine er godt festa! Er tredje gangen jeg finner speila mine på halv 8 nå, folk prøver å rive dem av. En gang var faktisk hele adapterplaten vridd nedover sånn den tok nedpå lakken rett under speilet.. Blir så irritert over folk som ikke vet forskjell på mitt og deres! Mine er skrudd med samme boltene som hos orginalspeilene.

Og hvilke pærer har du i grøftelysa dine foresten :wink: ?

Var pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...