Gå til innhold

M5 fanger komplett med lys og spylere E39

Tubi
 Share

Anbefalte innlegg

har du røyka eller. får jo en helt ny til 3000!

er du full eller? vis meg hvor man får en m fanger med tåkelys for 3000! og lakkering er vel gratis :lol:

Gs bildeler har komplett fanger med tåkelys til 4000, lakkering berger man med en tusenlapp. da er man opp på samme pris som du skal ha for din, bare at denna er ny! skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12000!!!!!! er du stein å dritings! se på siden selv da! herregud. makan til dårlig salgstriks. 12000 for et helt sett foran og bak stemmer nok.

for 14 dager sidn så var det en som solgte en samme type fanger som deg for 3000 her ferdig lakkert med lykter. kjøp briller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, mulig det er med bakfanger, det så jeg ikke. Men uansett finner jeg ikke den fangeren du snakker om til 4000. Er riktignok en uorginal en til den prisen men det er jo ikke sammenlignbart. Men er du intr i fangeren eller har du bare lite å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jo selger med en ca pris på hva han vil ha.

Spm om han er dritings osv er jo lite relevant i denne anonnsen igrunn.

Gi heller et bud om det er av intr. og kjøpe fageren..

Opplysninger om pris alle andre plasser er jo unødvendig synes jeg.

Kjøp heller den som er så jævlig billig selv, og slutt og kødd til anonnser for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste rusen jeg har nå er en kopp kaffe, så når den har lagt seg utover kvelden så regner jeg med at prisen er den samme. Og ja, for 5000 selger jeg den! Og ja, den er strøken!

Hehe, hva med PDC, jeg har det også foran på min, hvordan er det på fangeren, er det utsparring til dette eller?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...