Tubi Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Er det noen som er intr i en slik? Har en strøken M5 fanger til E39 i Cosmos sort komplett med tåkelys og lyktespylere. Har ikke bestemt meg om jeg skal ha den selv eller bare selge den? Kom med bud! Er orginal M-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 hadde jeg visst hvilken pris du hadde forventet deg , så kunne jeg vært intressert. Noen som skal ha mer for de enn de koster å kjøpe. Pm en pris til meg du , så kan det hende vi blir enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubi Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Jeg tenkte med et sted rundt 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 har du røyka eller. får jo en helt ny til 3000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 har du røyka eller. får jo en helt ny til 3000! er du full eller? vis meg hvor man får en m fanger med tåkelys for 3000! og lakkering er vel gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 3000,- er vel sånn maxam-tuning.com greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 nope gs bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 har du røyka eller. får jo en helt ny til 3000! er du full eller? vis meg hvor man får en m fanger med tåkelys for 3000! og lakkering er vel gratis Gs bildeler har komplett fanger med tåkelys til 4000, lakkering berger man med en tusenlapp. da er man opp på samme pris som du skal ha for din, bare at denna er ny! skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubi Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 har du røyka eller. får jo en helt ny til 3000! 12,485 hos GS 6,239 DKK hos KOED uten lykter. Når rusen din har lagt seg så vil du nok oppdage en liten forskjell på din sjefs-fanger til 3000 og orginal M-tec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 12000!!!!!! er du stein å dritings! se på siden selv da! herregud. makan til dårlig salgstriks. 12000 for et helt sett foran og bak stemmer nok. for 14 dager sidn så var det en som solgte en samme type fanger som deg for 3000 her ferdig lakkert med lykter. kjøp briller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubi Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Ok, mulig det er med bakfanger, det så jeg ikke. Men uansett finner jeg ikke den fangeren du snakker om til 4000. Er riktignok en uorginal en til den prisen men det er jo ikke sammenlignbart. Men er du intr i fangeren eller har du bare lite å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Nå kom jo selger med en ca pris på hva han vil ha. Spm om han er dritings osv er jo lite relevant i denne anonnsen igrunn. Gi heller et bud om det er av intr. og kjøpe fageren.. Opplysninger om pris alle andre plasser er jo unødvendig synes jeg. Kjøp heller den som er så jævlig billig selv, og slutt og kødd til anonnser for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Cosmos sort er fargen jeg har nå, så det passer jo bra, er den i bra stand? Og er det 5 lapper du skal ha for den, uavhengig av type rus du er i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubi Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Eneste rusen jeg har nå er en kopp kaffe, så når den har lagt seg utover kvelden så regner jeg med at prisen er den samme. Og ja, for 5000 selger jeg den! Og ja, den er strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Eneste rusen jeg har nå er en kopp kaffe, så når den har lagt seg utover kvelden så regner jeg med at prisen er den samme. Og ja, for 5000 selger jeg den! Og ja, den er strøken! Hehe, hva med PDC, jeg har det også foran på min, hvordan er det på fangeren, er det utsparring til dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå