Magnus Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Hissig lyd av denne! http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... d=12231164 Er mye bra filmer om man søker på denne siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 passer ikke til den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Rått En gang en gang sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 passer ikke til den bilen det er baklyktene som ikke passer Har selv sittet på med en e60 m5 2006 modell, syns det var mer lyd fra selve motoren, så med dette effektanlegget tar det jo helt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 ME like, me wont, fy flate får en rå lyd og rå bil Kom igjen Lotto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Rått, skikkelig forskjell på f1 av eller på. noen som vet hva f1 er? prøvde å se på sia www.kreissieg-usa.com/, men fant ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 En stor firedørs sedan skal ikke høres slik ut. Halve moroa med en M5 er jo nettopp det at den ser relativt anonym ut, kan brukes som en stille og behagelig turbil, og går som et helvete. Vil man ha slik lyd kan man kjøpe seg en motorsykkel eller en Ferrari. Da gir det litt mer mening. Nå har jeg aldri kjørt E60 M5, men originaleksosen er det beste man kan ha på en E34 M5. Stille og rolig som bare det når man cruiser avgårde uten gasspådrag - men så fort man gir på litt så kommer godlyden. BMWs ingeniører _kan_ godlyd. mowz, F1 er sikkert track mode av eller på, eller noe tilsvarende fra en eller annen chip-leverandør. E60 M5 har jo i utgangspunktet "bare" 400hk, men får 507hk når man trykker på en knapp. Det er originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 e46 m3 med samma type eksos: http://www.kreissieg-usa.com/video.php? ... desc=Video 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 På m3'en hørtes det helt teit ut. Hørtes nesten litt ut som en motorsykkel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 F1 er antagligvis noe med spjeldåpningener i eksosen å gjøre. Endel BMW'r har dette orginalt, men det er et par eksosleverandører som også driver med dette, hvor du kan styre spjeldene manuelt med en switch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Den m5en var fet!!! lyden var no grei den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 tror ikke f1 er av og på med m.knappen gunnar hvis det er det du mener. må være en åpning av spjeldhus i eksosen osv.. så du får litt råere lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 bare 39346,- før frakt og moms, hadde jeg hatt E60 M5 tror jeg nok at jeg hadde kjøpt dette, sikkert ikke så mange som har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 da ville jeg heller hatt denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 tror ikke f1 er av og på med m.knappen gunnar hvis det er det du mener. må være en åpning av spjeldhus i eksosen osv.. så du får litt råere lyd her er noen bilder, ser ut som det er noe ventil system der ja: http://www.kreissieg-usa.com/index.php? ... d=&pid=103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå