Gå til innhold

Hellakkering 20K, go for it?

-Anders-
 Share

Anbefalte innlegg

Var innom et nytt lakkeringsverksted i oslo idag. Skulle høre på pris på diverse lakkering/rustfjerningsjobber på bilen. Han sa at han kunne være villig til å gi meg en billig hellakkering, 20k, mot at jeg profilerte for dem, iom de var nye i bransjen.

Er litt rust på bilen. Panser, under førerdør, hjulbuer, bakluke, bakskjerm. Dette skulle selvfølgelig bli utbedret.

Er 20 tusen billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

samme prisen jeg fikk sånn ca for hel lakering,å dette var inve dører å alt,men demontering måtte jeg gjøre selv og da måtte jeg ikke reklamere for dem,så syns du skulle fått det litt lavere hvis du skal reklamere for dem..men det er jo bare å høre rundt på di forskjellige plassene før du bestemmer deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha gjort dette om jeg måtte hatt store klistremerker på siden av bilen. Hadde du derimot hatt en yrkesbil hadde det vært annerledes.. Jeg ville ha hørt med Lasse Nygård hos Aas og Nygård som ligger på bak esso på Tveita. Tvetenveien 154, 0671 Oslo, Tlf: 22274290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 lapper er dyrt. Hellakkering, da er dette kun lakkering utvendig med fjærning av rust div bulker osv. Koster ikke mere enn 15 lapper her.

Pusser du ned bilen selv, å de skal lakke bilen så kommer det på 7 lapper.

Og disse er flinke, ikke noe tull men seff ikke kvitering.

Og slipper reklame.

Blir det sig osv slipper de ikke bilen ut før den er bra. Ikke noe bakgådslakking disse har holdt på i 45 år. Familje firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...