2mMy Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 skjønner at folk blir skeptiske jeg! det hadde jeg og blitt hvertfall! Ser bare hvor fort dem er på el-returer å rasker med seg ALT som kan se brukenes ut! vaskemaskiner,tv'er, pc'er osv!
FatLaces Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Kjøp de som færrest mulig forhandler i Norge.. Kjøper du fra Biltema kan jo hvem som helst gå og kjøpe pipe som passer, ikke stort verre enn en 17mm pipe.. hmm ja høres fornuftig ut. har du (eller noen andre) noen tips om hvor de selger sånt ? litt lei biltema og torshov bilrek..
Dr_S Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Det er stor forskjell på om bilen blir knipsa av ei gammel dame på 80, eller to trøtte typer i sleten "plukkær-tralle" Haha! Genialt ord.
larserso Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Det kan også være kjekt å ha to forskjellige sett, slik att du har to forskjellige låsemuttere på hver felg. Hadde selv blitt skeptisk... Spesielt etter å at politiet pågrep to lituaere som prøvde å åpne bilen tredje natta jeg eide den... Finnes det låsemutre som man må bruke nøkkel på? Ala Kensington-lås til pc? De blir muligens fulle av møkk om de finnes? Har nå kun de som fulgte med fra BBS. Andre som anbefales og hvor får man de?
Hansh Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Kan jo ta ut hjernen hver gang du parkerer den over natta og lignende... Da får ingen kjørt den noe sted. så kan du jo parkere inntil noe i tillegg. Så skal de slite med å ta den... Men er mye jobb hver gang da!!! Hehe! Sett at du har datasprut så vil trolig den teorien fungere. Problemet er hvis du har noe standard boks som alle og enhver kan få tak i. Her oppe i Gjøvik traktene var det 2 karer som passerte rett inn i et verksted med to demonterte Sierra Cosworth vingebiler, monterte på dekk, batteri, diverse tenningsdeler og jekka bilene ned og satte full gass utpå riksveien. Snuten kom etter dem og begge bilene endte som vrak i grøfta. En av tullingene var på bilforumet, og fikk en reprimande jeg aldri har sett maken til fra bilsamfunnet. Skrifte nick måtte han På E30 spesielt er det masse sikkerhetstiltak man kan gjøre, og sett at en tyv bruker i snitt 2 minutter på å stikke av med bilen så vil alt som kan delaye tiden såpass trolig ende med at bilen blir stående. Dørene på E30 er veldig utsatte, men kan meget enkelt sikres. Sikres med hengelås ala Mr. bean?
oddis Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Hehe. Ta bort dørlåsen, sveise armeringsplate på baksiden av vindusprekken så de ikke kommer inn med skojernet sitt og trykksensor under beinmatta på førerside. Ellers lasernett i krysslinje med bilens former. Har sett begge deler, hypereffektivt
tinnsoldaten Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Herregud , e det bare meg ... alt vi finner på av tiltak som kan kjøpes , er også tiltak biltyver kan få tak i også. Nei , gjør det enkelt, ha en sender i bilen som sender deg sms hvis noen tukler med bilen din , så kan du ordne saken sjøl , føles mye bedre og virker. Med de helt nyeste kan en få sendt mms også ( bilde/video av synderen) Hvis noen tvilsomme tar bilde av meg tar jeg bilde av de og bilen deres.... Regelen e : hvis noen e psyko med deg , vær enda mer psyko tilbake.... God sommer folkens!
316 Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg tok bilder av bilen til Saltkjelen da den sto parkert like ved jobben min i Oslo. Stakkar han, han har vel knapt nok sovet et minutt etterpå!
tmice Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 IKKE bra det der!!, har du en bil til så parker bimmern inne så de ikke får tak i den..... det hadde jeg gjort hele sommern.....! De er GARANTERT ute etter bilen.
BreitBau Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Jaja. Jeg har alarm som ringer meg om alarmen går Da er det bare å finne frem "my little friend" som jeg har i nattbordsskuffen.. Nemlig en Softgun TMP-replika med 32 kuler i magasinet, skuddtakt på 16 kuler i sekundet og de har en utgangshastighet på 109 m/s.. Og jada, den lager fin bulk i biler, skyter lett gjennom tomme colabokser... Ville ikke vært tjuv når jeg planter den mellom pungen og rasshølet, 2 cm klaring og trekker av 32 skudd..
Saltkjelen Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Jeg tok bilder av bilen til Saltkjelen da den sto parkert like ved jobben min i Oslo. Stakkar han, han har vel knapt nok sovet et minutt etterpå! Hehe, jeg har sovet meget dårlig og har innerst inne lurt på hva slags forferdelige planer du har med bilen. Neida. Får jeg spørre hvor du jobber? BM?
oddis Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Nemlig en Softgun TMP-replika med 32 kuler i magasinet, skuddtakt på 16 kuler i sekundet og de har en utgangshastighet på 109 m/s..Og jada, den lager fin bulk i biler, skyter lett gjennom tomme colabokser... Ville ikke vært tjuv når jeg planter den mellom pungen og rasshølet, 2 cm klaring og trekker av 32 skudd.. Softgun er et perfekt verktøy til den jobben, har en fullauto sak liggende klar selv, men man må tenke over at man faktisk vifter med noe som oppfattes som et skarpladd ekte våpen.. og da kan jo folk reagere ganske ulikt...og desperate utenlandske bander har gjerne våpen selv... Man vet aldri..
Ola. Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Forsvant bilen, eller fikk den stå ifred? Ser ikke for meg at dette var en bil det er butikk å dra med nedover i østeuropa.
BreitBau Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Trekker du våpen først gir de seg.. enkelt og greitt.. Du finner ikke på å trekke våpen med noe du kanskje tror er ett skarpt våpen rettet mot deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå