Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":1pb394j8]Det feteste på denne bilen var plasseringen av skiltet forran. Sikkert populært :)

han trenger nok ikke være redd for de "stygge grå" som står i vei kanten og fotograferer.. :wink:

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg hadde tatt en Viper eller Corvette foran denne ANY DAY. Det har altså ikke noe med å være BMW-entusiast å gjøre - man kan fint synes den er stygg og like bedre noe annet ikke-BMW..

Skrevet

helt greit kjøretøy for de som liker sånt. ;)

jeg har aldri hatt sansen for TransAm etter at de byttet karross. har dog virkelig sans for gamle Amerikanske muskelbiler. finnes ikke bil med så grom lyd som en gammel Am-V8.

Skrevet

Tror jeg heller hadde tatt en slik bmw 8 serie. Halve prisen så kunne kjørt og brukt den i 2 år før bensinbudsjette hadde vært brukt opp.

200 000 for 8 serien, 2 turboer på motoren og litt fiksfakserier og plastikk= stiligere kjærre i mine øyne.

men kul var jo den amerikaneren og.

Skrevet

Som Muren Motorsport sier lenger opp her, så er smaken som baken..... Jeg er totalt frelst på BMW, men også frelst på gamle amcar's og endel nyere av sorten(Bl.a Corvette). Jeg syns den bilen i starten på tråden her var tøff jeg. Men jeg har på meg både cowboyhatt og boots jeg til forskjellige anledninger :) Så jeg er vel Harry så det holder jeg :D Ikke at jeg bryr meg da... Hehe.

Skrevet

for spesielt interesserte med litt for mye fritid.

mon tro om de har dødsstjernen i lego?

i samme skala som m.f. hadde man hatt hobby i flere år.

Skrevet
HERREGUD! bmw folk er faen meg så enspora att det er kvalmt!!...

Er vi kvalme fordi vi ikke liker akkurat den bilen der?

Personlig liker jeg mye rart, gammelt som nytt. En bil jeg absolutt ikke liker, er Trans Am.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...