Jonner'n Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 ":1pb394j8]Det feteste på denne bilen var plasseringen av skiltet forran. Sikkert populært han trenger nok ikke være redd for de "stygge grå" som står i vei kanten og fotograferer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Jeg hadde tatt en Viper eller Corvette foran denne ANY DAY. Det har altså ikke noe med å være BMW-entusiast å gjøre - man kan fint synes den er stygg og like bedre noe annet ikke-BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 helt greit kjøretøy for de som liker sånt. jeg har aldri hatt sansen for TransAm etter at de byttet karross. har dog virkelig sans for gamle Amerikanske muskelbiler. finnes ikke bil med så grom lyd som en gammel Am-V8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Tror jeg heller hadde tatt en slik bmw 8 serie. Halve prisen så kunne kjørt og brukt den i 2 år før bensinbudsjette hadde vært brukt opp. 200 000 for 8 serien, 2 turboer på motoren og litt fiksfakserier og plastikk= stiligere kjærre i mine øyne. men kul var jo den amerikaneren og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Som Muren Motorsport sier lenger opp her, så er smaken som baken..... Jeg er totalt frelst på BMW, men også frelst på gamle amcar's og endel nyere av sorten(Bl.a Corvette). Jeg syns den bilen i starten på tråden her var tøff jeg. Men jeg har på meg både cowboyhatt og boots jeg til forskjellige anledninger Så jeg er vel Harry så det holder jeg Ikke at jeg bryr meg da... Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 At den ligner på Millennium Falcon ser vi alle sammen... Aprops Millennium Falcon... Hva med et Star Wars Ultimate Collector's Millennium Falcon Lego byggesett ?... kun 5195 klosser... http://shop.lego.com/product/?p=10179&L ... &ShipTo=DK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 for spesielt interesserte med litt for mye fritid. mon tro om de har dødsstjernen i lego? i samme skala som m.f. hadde man hatt hobby i flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 HERREGUD! bmw folk er faen meg så enspora att det er kvalmt!!... Er vi kvalme fordi vi ikke liker akkurat den bilen der? Personlig liker jeg mye rart, gammelt som nytt. En bil jeg absolutt ikke liker, er Trans Am. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå