///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 hehe... kan være ikke vet jeg... ja, da må det være noe rart siden noen har det og noen ikke har det.... de må ha hatt en god fest i bayern og funnet ut, nein, wir mussen die antenne intigrieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Nå skal ikke jeg si det sikkert, men kan være en teori.. At alle egentlig har integrert antenne..(er ganske sikker) men at folk har montert ekstra antenne av ulike grunner.. F.eks dårlig kontakt, at de ikke fant antennen, trodde de ikke hadde antenne, dårlig antenneforsterker(bak interiørlyset på venstre side bak) etc.. btw kan du (kazynor) jo sjekke bak dette lyset, hvis du har antenneforsterker der, så har du egentlig integrert antenne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 ja, kan jo være no sant i det... kazy: bare å løsne den forsiktig slik at ikke hektene knekker... og se etter, tror det er, en blank boks... så vet du det helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 hehe kan ikke dere bare vise meg neste helg? er helt løk på slike DIY hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 kan vel sikkert ordne noe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 tenkte det var på tide å oppdatere litt her, med en liste over det som skal gjøres/har blitt gjort med den *betyr bestilt, ** betyr at det har kommer og skal snart monteres K/N filter** M3 baklykter* nye BMW emblemer i panser og bak M3 lister M3 front M3 diffuser skal kikke litt nærmere på den antennen, tror den bare er til noe telefon saker i bilen M3 speil Nytt senkesett 40/40, montert må også kikke litt og se om jeg kan finne lekasjen i bagasjerommet, hadde vel 30 liter med vann i reservehjulsbrønnen her om dagen(syntes det skvalpet litt) . tror bare det er listen langs baklokket som er ødelagt. er dette mye jobb å bytte? får nesten fylle på ettersom ideer kommer her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Har du bilde av hvordan bilen ble med 40/40 senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 ble temmelig likt til det du ser på bildene...eneste grunnen til at jeg byttet var fordi det gamle var slapt...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 monteres i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 med dataen faktisk, skal du ha det i senga i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Hvor kjøpte du det K&N filteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 med dataen faktisk, skal du ha det i senga i natt? ja vist faen skal bli morro å putte den på putte den på bilen altså... Frodo, jeg kjøpte den av en her på forumet...men husker ikke navnet akkurat nå da hehe...fikk du lyst på et du og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 haha... putte den på ja, håper du fikk med de silikon greiene du kan putte inni hullet for å få det mindre hehe... blir gromt med det på vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 du er syk du men hadde ikke trengt å minske hullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 snakker om syk! visste du kom til å skryte på deg noe hehe... nei, nå er det kvelden, jobb klokka 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå