Gå til innhold

"L" emblem

kvammis
 Share

Anbefalte innlegg

Gleder meg til fredrik kommenterer bildet, han alltid en finurlig, inovativ og korrekt måte å forklare det uforklarlige på 8:

Dette merket har jeg dessverre ingen god forklaring på... ikke utover at jeg er enig i at det ser mer ut som et 7-tall, men da er rekkefølgen på fargene i omvendt orden. Ergo viser nok merket en "L", men i hvilken betydning ? Jeg tror ikke merket er et originalt BMW merke, men BMW har jo bygget noen såkalte "L7" modeller basert på Individual-Highline utgaver av 7-Seriene... med tanke på at merket kanskje kommer fra en lang 7-serie. Problemet er at fonten på det aktuelle merket/tallet ikke stemmer med noen av de fontene som er brukt i forbindelse med modellbetegnelsene vedr. de forskjellige modellseriene (E23, E32, E38 og E65). Tullball med andre ord... eller har noen et bedre forslag ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredrik, du får meg til å le hver gang fabler om riktigheten,sannheten og fakta bak en enkelt hendelse,gjenstand og virkemåte. Din måte å hevde deg blandt andre ved hjelp av subjektive nøye utvalgte ord forbløffer meg like mye hver gang.

Sitter du med en bok om BMW som inneholder alt i fra bakgrunn av design til delenummer på klips?

Du besitter noe få andre gjør på dette forumet, måten du er veltalende men ikke arrogant, klok men ikke nerd og moden uten antydninger til at disse egenskapene er tilegnet slik en vin tilegner seg sine gode egenskaper..ved å bli eldre!

hehe, du er så fet mann...

Takk for hyggelige ord... mvh. Fredrik... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...