Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette begynner nesten som å kjøpe kunst.

Man kjøper ikke etter hvordan det ser ut, man kjøper etter hvem som har laget det.. :roll:

Det sier han som solgte sin 318 91 modell til blodpris :lol:

*fnis*

Men allikevel ;) Bare fordi automote har "stylet" opp bilen (oj, vanskelig styling det der...), det er en cab, og det er en 320, så blir ikke bilen 100 000,- dyrere enn min blodprisbil.. ;)

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe..neida, men bilen har fått full styling, antaglivis hellakkering, veldigt valsede hjulbuer, justerbart senkesett, og svære kule hjul + liten km.stand..og for å si det enkelt..slikt koster..og så har man jo lov til å prøve seg også selvsagt :wink:

Skrevet

Synes cab'en fra Automote hadde mye bra. Som utstillingsobjekt var den perfekt. Men for å bruke bilen hadde jeg nok byttet til 18' og hevet den litt. Hadde også fjernet de øyelokkene nede. Ødelegger helheten til fronten i mine øyne. Touch'en med å lakkere ramma til frontruta og speilene sorte var dritstilig! Er enig med dem som sier at M-tech-stylingen er penest på E-36, men det er nå opp til eier å bestemme. Frontleppa er tøff, men ubrukelig det øyebliket du kommer til en fartdump. Da er det bare å snu og kjøre hjem igjen :)

Skrevet

Hvis folk absolutt vil dekke til lyktene foran med masse unødvendig plastik, hvorfor ikke gjøre det samme med lyktene bak?

Når får vi se den første bilen med sideblink og tåkelys-lister?

Skrevet

Riegerhekk er etter min menig det peneste du får på e36, både m3, m-tech og orginal front har samme problemet med att en ser hele understellet på bilen når man kjører bak.. Syns ikke hjulbrønn er noe spesielt pen å se på.

Ellers mener jeg også att frontleppa fra kerscher og seidl skjørtene er absolutt diskuterbar, så kan man ikke si det ser dårlig ut, men mulig gt foran og m3-skjørt hadde kledd bilen bedre.

En ting er sikkert, bilen har de ABSOLUTT PENESTE SPEILA du får på e36, INGENTING er penere enn orginale schnitzer-speil! Det er ikke dskutabelt en gang fort 5 lapper bare for de.

Utover dette skulle egentlig bilen selges med schmidt-hjul noe som kledde bilen bedre enn hjula som nå står på etter min smak.

Men tanke på kjørbarhet er dette ikke noe problem som helst på denne bilen. Leppa foran er ikke så lav at det blir noe problem, pluss att man klarer å få det riktige hjul/skjerm-forholdet, syns hjula skal såvidt være opp i hjulbuen. Sving er heller ikke problem på denne.

Ellers ang prisen er den kanskje litt stiv, men med tanke på hva en får i forhold til mange av de andre cabbene på nettet er ikke denne noe mer overpriset enn de.. Tilnerma orginale biler til 100-120.000..

Bilen har Ny lakk i en av de beste fargene, HELT strøkent skinninteriør, lav km., kun måneder gammel styling (høydejust., full styling, dyre hjul osv) som ved nypris hadde nermet seg 50 lapper og det uten lakkering som fort får en verdi på 30 lapper..

Har personlig sett bilen og det er det mest påpassende eksemplaret jeg har vært borti de siste årene.

150-160.000 absolutt er en passende pris på bilen. Ihvertfall hvs bilen er som den var da den rulla ut av automote

Skrevet

Jeg er sikkert sær, men det er overhodet INGEN TING jeg liker med det Automote har gjort med den caben!

Bakfangeren, DTM pottene, de latterlige øyelokkene, for mye senk, faan meg alt blir bare feil.

Var felgene fine? Jeg husker ikke og orker ikke å se på bildene en gang til...

Men det finns sikkert mange som betaler hva som helt for å kjøre "noe som alle andre ikke har".

Nå drar jeg på fjellet, håper jeg slipper å se herpa E36'er der.

Skrevet

jeg synen at den bilen der er utrolig pen...og det når jeg egentlig ikke liker annen bakfanger enn m-tech!! :shock:

ubrukelig lav...men en 320cab er jo ikke akkurat den bilen du trenger det heftigste understellet på da...brukes vel mest til vanlig kjøring og crusing...

pen bil...er jo kjedelig hvis alle hadde akkurat samme da...mfront eventuelt + gt-lepper...!

Skrevet

Min smak er original m-tech på både utseende og interiør, samt org m-tech understell slik at bilen ikke ser så skummelt lav ut. Og BBS CH felgene passet perfekt :D

Skrevet
rar front. og firmaet tror tydeligvis at den blir mye mer verd når folk hører "automote". greit den er strøken men det er ikke gull i den for det..

Det er vell ikke værre enn att enkelte tror det er "Gull" når de hører Alpina?? Som vell egentlig er ett tilsvarende selskap som har sin egen styling med mye styggere utseende en de fleste andre som leverer styling. Eneste kult med Alpina biler er motoren!!.

Att Automote har blitt ett varemerke er det vell ikke så mye tvil om 8)

Er det ikke flott att vi kjører rundt i forskjellig utseende biler da?? må da være mye bedre enn om alle skulle kjørt rundt i M styla biler??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...