quentez Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Komisk at vi betalte nesten like mye for en 530d med et hav av mer utstyr på. Denne mangler jo skikkelig klimaanlegg, skinnseter, skikkelige seter og en god del mer som jeg vil påstå er et must i en 5-serie, spesielt E60. I tillegg synes jeg ikke automat passer spesielt godt til denne motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Er det ikke litt dyrt å handle på tronrud da?? Ville ikke jeg gjort..Kjøp alltid en bil med skinnseter, helst sportsseter, til nød delskinn hvis det er sportsseter. Ser du er fra ambjørnerød.. har du sett bmwn min oppi der siste fire åra bortsett fra det siste året kanskje? Kjenner salgssjefen, det påvirker kanskje prisen litt har delskinnsport nå, liker det bedre enn helskinn, blir så klamt om sommern men klart, holder jo prisen oppe med helskinnsport:D ja har sett bilen når jeg tenker meg opp! utrolig sprek! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 når det gjelder dashbordet, bilen jeg kjørte hadde et slikt dashbord som på bildet, men det var ikke navi på den! kan e60 fåes med "navi-dashbord-utseende" men uten navi altså? Det behøver ikke å være navigasjon selv om du har skjerm nei. Du styrer idriven der, samt parkeringssensor. okei, var det jeg regna med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Komisk at vi betalte nesten like mye for en 530d med et hav av mer utstyr på.Denne mangler jo skikkelig klimaanlegg, skinnseter, skikkelige seter og en god del mer som jeg vil påstå er et must i en 5-serie, spesielt E60. I tillegg synes jeg ikke automat passer spesielt godt til denne motoren. Seriøst? E60 530d? men ja, det er som du sier, mangla litt for mye utstyr:( syns autokassa funka greit jeg, men nå ruller jo vanligvis jeg rundt i 316i manuell da, så for meg var det et "løft" uansett, spes med tanke på aksellerasjon kunne tenkt meg å få holdt prisen mellom 300-350k, og kmstand maks <75k, og foreløpig har jeg da kun funnet 520i, men ønsker jo seff mer motor, og kan jo da seff strekke meg mot 400k hvis jeg finner en 525 med mye utstyr og kmstand i nevnte område! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 i den prisklassen tror jeg at jeg hadde vurdert en 03/04 E39 touring isteden. Bil som er like bra og ingen barnesykdommer som mange e60 har. Dog får du ikke nyeste karosseriet, men en 03-04 M-sport E39 med alt utstyr og 40-60tkm på telleren er minst like pen i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 i den prisklassen tror jeg at jeg hadde vurdert en 03/04 E39 touring isteden. Bil som er like bra og ingen barnesykdommer som mange e60 har. Dog får du ikke nyeste karosseriet, men en 03-04 M-sport E39 med alt utstyr og 40-60tkm på telleren er minst like pen i mine øyne E39 er vel av de peneste karosseri-formene BMW noen gang har skapt! Og jeg har vært inne på tanken, og skulle det dukke opp noe helt spesielt innen E39 så kommer denne selvfølgelig til å bli vurdert nøye Hvilke motoralternativer burde jeg velge da? 525i/d burde jo absolutt være innen rekkevidde prismessig? Og kanskje også 530i/d eller tom. 540i??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Komisk at vi betalte nesten like mye for en 530d med et hav av mer utstyr på.Denne mangler jo skikkelig klimaanlegg, skinnseter, skikkelige seter og en god del mer som jeg vil påstå er et must i en 5-serie, spesielt E60. I tillegg synes jeg ikke automat passer spesielt godt til denne motoren. Hva betyr nesten? 100, 200 000kr mer? Hvordan du har klart å finne en 530d til under 400 000kr og som 2004 modell skjønner jeg ikke.. Det må jo evt. være den 530d taxien som lå på finn med 300 000km på telleren og byttet motor ved 250 000km?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Sendte deg en PM skillbill.. Hvordan motor du bør velge er vel egentlig opp til deg. Personlig ville jeg valgt diesel (520d,525d,530d) hvis du kjører mye km og bruker bilen mest fra A->B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 En premium selection bil skal ikke ha riper? Hvor har du hørt dette? det kan jeg love deg at det ikke er sånn det fungere hvertfall. Er jo bare spm om garanti eller ikke så vidt jeg vet. Overdrev kanskje litt, men "stgge riper på kanalen" skal det i hvertfall ikke være, ref pkt 6 av de 72 sjekkpunktene 6 Karosserie und Lack: keine Karosserie- und Lackbeschädigungen, die über den laufzeitbedingten Verschleiß hinausgehen BPS er mer enn bare garanti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Sendte deg en PM skillbill..Hvordan motor du bør velge er vel egentlig opp til deg. Personlig ville jeg valgt diesel (520d,525d,530d) hvis du kjører mye km og bruker bilen mest fra A->B Leste PM nå og du fikk svar! takker! Om jeg kjører mye? hehe, bilen jeg har nå er 00-mod og den hadde gått 117k da jeg fikk den i 2004, og nå har telleren nettopp rundet 223k...mye bykjøring/småkjøring og endel langkjøring, "lett blanding" på en måte Hvilken motor jeg ender opp med avhenger nok mest av pris, både på bilen selv, forsikring etc... Men la oss si det sånn at jeg velger ikke bort en 530d kontra 520d av frykt for høyt bensin-forbruk! Og jeg takker ikke nei til dreiemomentet på dieselen heller, kontra bensin, selvom det da blir et litt "kaklete" lydbilde, men de nye d-motorene er jo nesten helt frie for den gamle "traktor-lyden" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 En premium selection bil skal ikke ha riper? Hvor har du hørt dette? det kan jeg love deg at det ikke er sånn det fungere hvertfall. Er jo bare spm om garanti eller ikke så vidt jeg vet. Overdrev kanskje litt, men "stgge riper på kanalen" skal det i hvertfall ikke være, ref pkt 6 av de 72 sjekkpunktene 6 Karosserie und Lack: keine Karosserie- und Lackbeschädigungen, die über den laufzeitbedingten Verschleiß hinausgehen BPS er mer enn bare garanti... Selger sa visstnok at han ikke så det før jeg påpekte det, og han mente da på at det måtte ha skjedd mens bilen stod parkert på plassen deres, altså etter BPS-sertifisering og levering... men men, noen ting her i livet får man aldri vite! For en bil kan jo umulig få bps-stempel med de ripene, for de var STYGGE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå