PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Huff for en bil..får frysninger så rå er den...
SteffenM2 Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Ikke dum den der nei.. Trenger en liten spoiler bakpå der..
Stephan.s Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Her kan vel ordet "strøken" brukes med god margin. Men må si meg enig med Steffen at en diskre vinge faktisk hadde passet bra.
Stephan.s Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 "Klage" er vel ikke ordet, men et personlig innspill på hva som kanskje ville gjort den bedre Merk: personlig innspill. Alle har jo sin mening om alt, uansett hva det er
Haug530D Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 "Klage" er vel ikke ordet, men et personlig innspill på hva som kanskje ville gjort den bedre Merk: personlig innspill. Alle har jo sin mening om alt, uansett hva det er Det er alltid rom for forbedringer
morteym Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Den har BBS LM, samme felgene som jeg har som jeg nå skal selge videre til en bekjent med E30 M3. Hvilken dimensjon har disse?
Jonner'n Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 cooleren så jo enorm ut på den! det la jeg merke til også! voksen den..
Mikke1981 Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Rå bil,er vel omtrent like mye effekt som vidar strand sin M5 detta tror jeg..
oddis Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 http://www.kilander-racing.se/ Stor cooler, kan ikke nekte for det
StianA Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 heftig bil og vanvittig stooor cooler hehe. men er enig at en liten diskre vinge bak ikke hadde gjort noe nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå