Saltkjelen Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 Det ble meget pent, men hvorfor har du boksehanskene i speilet? Du hadde vel det på E60'n din også hvis jeg husker rett..Hvor mange km ble det i går da Takk for det ErikS Stemmer at jeg hadde boksehanskene i E60'n også. De har faktisk vært i alle BMW'ene jeg har eid og jeg har derfor bestemt meg for at de også skal være i alle.. Ble totalt 102km i går, idag står den på 150km ca.. Har ikke blitt så mye kjøring, annet enn at jeg har vasket den for andre gang idag Jeg vet ikke hva man gjør med sånne ting desverre! En kompensasjon fra avdelingen på skøyen kan være at du levere bompengebrikken til meg så får du den ferdig lakkert tilbake, med sort teip og alt. Hvis du ønsker så skal grave frem ett m-sport merke til den også!Det intriøret du valgt er utrolig kult, har ordentlig sansen for det! Gratulere med ny bil! regner med at det kommer flere bilder. Takk for det milhouse Neida, men en glipp kan skje selv den beste, så jeg kommer ikke til å lage noe rundt det. Jeg fant imidlertid ut at bilen har velour gulvmatter (som jeg ikke bestilte) og ser på det som plaster på såret.. Jeg er storfornøyd med valget av interiør og utstyr. Sorte interiørlister er lekkert og eksklusivt. Kommer et par bilder til lenger ned i innlegget. Skal få tatt noen skikkelige i morgen, det lover jeg Ser jo fint ut dette, men savner m-sport ratt, det er jo det som er ordentlig sportsratt (Iallefall hvis det er like stor forskjell på sportsratt og m-sportsratt som på 3-serien)Ser frem til bedre bilder og sommerhjul. Takk for det E.H.D Tja, M-sport hadde sikkert vært greit det, men jeg valgte sportsratt pga. rattvarme og at dette rattet med sølvdekor bryter litt med det ellers sorte interiøret. Sportsratt og M-sportsratt er helt like bortsett fra puppene som M-sportsrattet har.. Nydelig bil! Forelsket meg helt i Interiøret og spesielt girspaken (Vær så snill og ikke tenk koffert på den takk). Bilen ble rå med felgene og ser at man kan ikke ha mindre en 18" på en slik bil. Gleder meg til den dagen jeg skal ta turen til Bmw forhandleren og hente en splitter ny bil. Bare lukta er verdt å betale nybilpris for Takk for det Mexos Jeg er helt enig angående girspaken. Den er spesiell og svært tøff. Litt uvandt er det, men alt i alt er det en mye bedre kasse enn den tidligere. Bilen tillater f.eks ikke å bevege seg en cm uten å ha tatt på sikkerhetsbeltet. Kan ikke ha mindre enn 18", men dette er vinterhjul og syns det er en grei størrelse. Lukten er så herlig, kan virkelig ikke beskrives! Grattis med flott bil! Hvor lang er e61 i forhold til e39? Og hvordan er baggasjeplassen i forhold? Håper på å få oppgradert touringen min selv snart! Lukter den godt foresten? Takk for det rottert E39 Touring har en totallengde på 4805, mens E61 har en totallengde på 4843.. Bilen lukter herlig, lukten kan ikke beskrives, den må oppleves! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Så sportsrattet og m-sportsrattet er like tykke altså. På 3 serien, e90, er m-sportsrattet tykkere enn sportsrattet, som du ser av bildet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hmm, ja.. Etter det jeg vet skal sportsrattet til E60 og E61 være like tykke som M-sportrattet.. Om det så ikke er det, syns jeg hvertfall at sportsrattet er mer enn nok behagelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 de setene ser hæerlige ut! grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Hvordan fungerer joysticken ? Vanskelig å venne seg til ? Fint om du kommer med bilder av felgene på noe nærere hold. Snøen kommer visstnok igjen så da får du prøvd vinterdekkene Er nakkeputene greie å få helt inn til bakhodet når du sitter vanlig ? Det er nemlig umulig i min med sportsseter, og derfor er vel nakksleng scoren lav på disse. Fikk lyst på ny bil jeg også nå... skjønner du er fonøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 Syns joysticken fungerer meget bra. Det er selvfølgelig en tilvenningssak, det er veldig uvandt nå i starten, men jeg regner med at når den sitter helt vil jeg aldri gå tilbake til den gamle typen igjen.. Skal få tatt noen bedre bilder. Hadde ikke tid idag rett og slett, får muligens ordnet noe i kveld eller i morgen. Ja, nakkeputene er mulig å få inntil hodet når jeg sitter vanlig. Du må huske på det at den øvre delen av seteryggen kan knekkes, det kan man vel ikke på sportssetene. Ellers må jeg si at bilen svarer absolutt til alle forventningene. Superkomfortabel bil, lavere støynivå enn tidligere E60, rett og slett alt stemmer, så du gjør det ikke dumt ved å bytte til E60 eller E61 facelift runstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Tja kanskje det seteryggen kan ikke knekkes på sportssetene nei. Blir spennende å følge prosjektet ditt, har du noen umiddelbare planer ? Fått 20 " hjulene forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hehe.. Ingen umiddelbare planer. Syns originalfangerene er fine, å kjøpe M-tech blir litt som å gå tilbake syns jeg. M-techen er jo lik uansett om det er facelift eller pre-facelift. Det jeg heller eventuelt kommer til å gjøre etterhvert er å få tak i en leppe til frontfangeren, men det er laaangt frem i tid. Har lyst på 30mm senkesett i fronten på den, men jeg får se det an pga. hytta. Har ikke fått kjøpt 20" tommera ennå, må spare vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Neida ingen hast, og dessuten er det leenge til sommerhjula skal på. Ift senkning så er det ikke alltid at estetiske og praktiske hensyn er sammenfallende. Jeg liker godt å slippe å se an snøkanter, snøklumper etc slik at det ikke slår nedi. Noen fordeler skal det være å kjøre traktor og gi avkall på endel annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hehe, nei det haster ikke ennå.. Ikke sant, skulle gjerne ha kjøpt meg en X5 jeg, bare synd man må bla opp 1,2 for en ny en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Ja synd det skal være så j... dyrt. dersom ikke e-60 facelift blir det nok E53 facelift, men egentlig er også de ganske dyre. Får en ny e60 til samme pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Prøv å ta et bilde i bilen i mørket uten blits da! Har sutte i en e61, men har alltid lurt på hvordan den ser ut i mørket. Er fortsatt fasinert over de røde lysdiodene som lyser opp midtkonsollen på E39. Når vi snakker om lukt, kjøpte min brukt i fjor. Nybil-lukten var selvsagt forduftet i forrige århundre, men fikk med "new-car"wunderbaum i posten fra elcon når jeg tok opp bruktbillån Ikke mye til plaster på såret akkurat, men tanken var god. Får sjekke lottorekka nå. Satser på at den går inn slik at jeg også kan legge inn en bestilling på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 Et forholdsvis vanskelig valg runstra, men jeg hadde ikke hvert i tvil hvertfall. Jeg storkoser meg for hver eneste km E61'n har å by på, det er bare en så herlig bil. Alt stemmer så perfekt, rattet, seter, lydnivå, dieselmotoren, plassen, finesser, kvalitet, kort sagt ALT.. Har prøvd meg på det du sier der rottert, men da blir bare bildet så kornete. Jeg tok imidertid flere bilder på flere forskjellige blitzer og alt mulig og fant et par ålreite inn- og utvendige bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Ahh rått! Lys-setting syns jeg er noe av det viktigste på designet til biler, og dette ser ut til å score sykt bra i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Ja, jeg er absolutt enig i det. Lyssettingen har mye å si, og dette syns jeg BMW får til svært bra. Mange bilmerker er så anonyme ut- og innvendige, det er derimot ikke BMW. Jeg har lovet flere bilder og her kommer det noen skikkelige utvendige bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå