Gå til innhold

Min nye bil - E61 520dAT Facelift SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Det ble meget pent, men hvorfor har du boksehanskene i speilet? Du hadde vel det på E60'n din også hvis jeg husker rett..

Hvor mange km ble det i går da :P

Takk for det ErikS :)

Stemmer at jeg hadde boksehanskene i E60'n også. De har faktisk vært i alle BMW'ene jeg har eid og jeg har derfor bestemt meg for at de også skal være i alle.. Ble totalt 102km i går, idag står den på 150km ca.. Har ikke blitt så mye kjøring, annet enn at jeg har vasket den for andre gang idag ;)

Jeg vet ikke hva man gjør med sånne ting desverre! En kompensasjon fra avdelingen på skøyen kan være at du levere bompengebrikken til meg så får du den ferdig lakkert tilbake, med sort teip og alt. Hvis du ønsker så skal grave frem ett m-sport merke til den også!

Det intriøret du valgt er utrolig kult, har ordentlig sansen for det!

Gratulere med ny bil! regner med at det kommer flere bilder.

Takk for det milhouse :)

Neida, men en glipp kan skje selv den beste, så jeg kommer ikke til å lage noe rundt det. Jeg fant imidlertid ut at bilen har velour gulvmatter (som jeg ikke bestilte) og ser på det som plaster på såret.. :D

Jeg er storfornøyd med valget av interiør og utstyr. Sorte interiørlister er lekkert og eksklusivt. Kommer et par bilder til lenger ned i innlegget. Skal få tatt noen skikkelige i morgen, det lover jeg :)

Ser jo fint ut dette, men savner m-sport ratt, det er jo det som er ordentlig sportsratt ;) (Iallefall hvis det er like stor forskjell på sportsratt og m-sportsratt som på 3-serien)

Ser frem til bedre bilder og sommerhjul. :)

Takk for det E.H.D :)

Tja, M-sport hadde sikkert vært greit det, men jeg valgte sportsratt pga. rattvarme og at dette rattet med sølvdekor bryter litt med det ellers sorte interiøret. Sportsratt og M-sportsratt er helt like bortsett fra puppene som M-sportsrattet har.. :)

Nydelig bil! Forelsket meg helt i Interiøret og spesielt girspaken :) (Vær så snill og ikke tenk koffert på den takk). Bilen ble rå med felgene og ser at man kan ikke ha mindre en 18" på en slik bil. Gleder meg til den dagen jeg skal ta turen til Bmw forhandleren og hente en splitter ny bil. Bare lukta er verdt å betale nybilpris for ;)

Takk for det Mexos :)

Jeg er helt enig angående girspaken. Den er spesiell og svært tøff. Litt uvandt er det, men alt i alt er det en mye bedre kasse enn den tidligere. Bilen tillater f.eks ikke å bevege seg en cm uten å ha tatt på sikkerhetsbeltet. Kan ikke ha mindre enn 18", men dette er vinterhjul og syns det er en grei størrelse. Lukten er så herlig, kan virkelig ikke beskrives! 8)

Grattis med flott bil! Hvor lang er e61 i forhold til e39? Og hvordan er baggasjeplassen i forhold? Håper på å få oppgradert touringen min selv snart! Lukter den godt foresten? :D

Takk for det rottert :)

E39 Touring har en totallengde på 4805, mens E61 har en totallengde på 4843.. Bilen lukter herlig, lukten kan ikke beskrives, den må oppleves! 8)

892vc3awmrfk6ecapj25.jpg

5totzyaciq67cg8s0efd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan fungerer joysticken ? Vanskelig å venne seg til ?

Fint om du kommer med bilder av felgene på noe nærere hold. Snøen kommer visstnok igjen så da får du prøvd vinterdekkene :)

Er nakkeputene greie å få helt inn til bakhodet når du sitter vanlig ? Det er nemlig umulig i min med sportsseter, og derfor er vel nakksleng scoren lav på disse.

Fikk lyst på ny bil jeg også nå... skjønner du er fonøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns joysticken fungerer meget bra. Det er selvfølgelig en tilvenningssak, det er veldig uvandt nå i starten, men jeg regner med at når den sitter helt vil jeg aldri gå tilbake til den gamle typen igjen.. Skal få tatt noen bedre bilder. Hadde ikke tid idag rett og slett, får muligens ordnet noe i kveld eller i morgen. Ja, nakkeputene er mulig å få inntil hodet når jeg sitter vanlig. Du må huske på det at den øvre delen av seteryggen kan knekkes, det kan man vel ikke på sportssetene. Ellers må jeg si at bilen svarer absolutt til alle forventningene. Superkomfortabel bil, lavere støynivå enn tidligere E60, rett og slett alt stemmer, så du gjør det ikke dumt ved å bytte til E60 eller E61 facelift runstra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ingen umiddelbare planer. Syns originalfangerene er fine, å kjøpe M-tech blir litt som å gå tilbake syns jeg. M-techen er jo lik uansett om det er facelift eller pre-facelift. Det jeg heller eventuelt kommer til å gjøre etterhvert er å få tak i en leppe til frontfangeren, men det er laaangt frem i tid. Har lyst på 30mm senkesett i fronten på den, men jeg får se det an pga. hytta. Har ikke fått kjøpt 20" tommera ennå, må spare vet du.. ;)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida ingen hast, og dessuten er det leenge til sommerhjula skal på.

Ift senkning så er det ikke alltid at estetiske og praktiske hensyn er sammenfallende. Jeg liker godt å slippe å se an snøkanter, snøklumper etc slik at det ikke slår nedi. Noen fordeler skal det være å kjøre traktor og gi avkall på endel annet :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta et bilde i bilen i mørket uten blits da! Har sutte i en e61, men har alltid lurt på hvordan den ser ut i mørket. Er fortsatt fasinert over de røde lysdiodene som lyser opp midtkonsollen på E39.

Når vi snakker om lukt, kjøpte min brukt i fjor. Nybil-lukten var selvsagt forduftet i forrige århundre, men fikk med "new-car"wunderbaum i posten fra elcon når jeg tok opp bruktbillån :) Ikke mye til plaster på såret akkurat, men tanken var god. :lol:

Får sjekke lottorekka nå. Satser på at den går inn slik at jeg også kan legge inn en bestilling på mandag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forholdsvis vanskelig valg runstra, men jeg hadde ikke hvert i tvil hvertfall. Jeg storkoser meg for hver eneste km E61'n har å by på, det er bare en så herlig bil. Alt stemmer så perfekt, rattet, seter, lydnivå, dieselmotoren, plassen, finesser, kvalitet, kort sagt ALT.. :D

Har prøvd meg på det du sier der rottert, men da blir bare bildet så kornete. Jeg tok imidertid flere bilder på flere forskjellige blitzer og alt mulig og fant et par ålreite inn- og utvendige bilder..

0ozjw58xwif1r31fseay.jpg

gq41hitr9ftst957n1zx.jpg

6dr8fx9fcgjhy1ivacyn.jpg

3whst1jan9q071mkobvu.jpg

zqha9xypd8nftb37230n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er absolutt enig i det. Lyssettingen har mye å si, og dette syns jeg BMW får til svært bra. Mange bilmerker er så anonyme ut- og innvendige, det er derimot ikke BMW. Jeg har lovet flere bilder og her kommer det noen skikkelige utvendige bilder.. :)

gus2kc0uo02m6y3jta3z.jpg

ll1a8xx32zwbs5wbt3zl.jpg

zqk8a2ffy7qzdf2xkkal.jpg

utckmssvtc9qh6dabih7.jpg

jm5duf02zazlo90htvt5.jpg

rn6v7qgi5dmwcvgza5u6.jpg

0j5bewjn1h3equ0wo7ld.jpg

9wt00wmobk4meepb97zh.jpg

5zt1h1hmjdxgtcvkyjr9.jpg

n2omzn8y5rzj86vk4ovr.jpg

jgtr2sgdecc7cc9kmahl.jpg

a1h42fuuzvi2ikgz0y88.jpg

8d6sc50kignon6aliwgz.jpg

2t8hna560l04qni55uf6.jpg

d4l80bcv5jpuny2602l5.jpg

cajhwqtu3shmqemtakqj.jpg

0y4p2j2kjyuaj71qfq6j.jpg

rjo178vnorerof0vt1zh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...