Saltkjelen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Tusen takk for det caaatooo.. Jeg er storfornøyd med valget av vinterhjul og angrer ikke et sekund på at det ble de og den dekkdimmensjonen. Jeg prøvde å leke litt ved å deaktivere både DSC og DTC, men elektronikken hentet den inn. Tillatte hverken hjulspinn eller sladd.. Har ikke fått bestilt meg Toora-hjulene ennå. Har, som nevnt tidligere i tråden kjøpt litt deler, så jeg kan ikke bruke opp alt mht. at de også skal monteres. Det er godt mulig jeg også får tak i felgene noe billigere eller til samme pris hos han jeg snakket om, men det blir jo alikevel billigere siden han holder til i Oslo da jeg evt. sparer fraktutgiftene. Mht. at jeg også er svært god kunde hos han, så klarer jeg vel også å skrape sammen noen rabatter. Vi får se hvem jeg får de billigst av, jeg skal se å få prøvd å ha ordnet de før påsken i.o.m at de skal på rett etter fjellturen i påskeferien - og så fremt veiene er flotte og fri for snø.. Jeg syns det er morsomt med bilder, så jeg har tatt noen bilder idag jeg er svært fornøyd med. Nå var jo heldighvis drit-været over, så da var det mulighet for å knipse noen gode bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Er "øyelokklysene" på når man kjører med nærlys og tåkelys? Og er det mulig å ha bare øyelokklys og tåkelys uten angel-eyesringene? Tror det hadde sett passe sinna ut. Tror det er mulig på nyere SAAB. Hmm.. Følgende lysfunksjoner er mulig på faceliften.. Angeleyes uten markeringslys Angeleyes med markeringslys (+ tåkelys) Xenon med angeleyes og markeringslys (+ tåkelys) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Flotte vinterbilder av bil og snø. Vilket kamera har du, ser jo at du ikke springer rundt og knippser bilder med mobilen iallfall, og det er bra. Jeg har verdig lyst å ta noen bilder av min i fint vinterlandskap, men her har det kun vært 2 eller 3 snøfnugg så langt denne vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Flotte vinterbilder av bil og snø. Vilket kamera har du, ser jo at du ikke springer rundt og knippser bilder med mobilen iallfall, og det er bra.Jeg har verdig lyst å ta noen bilder av min i fint vinterlandskap, men her har det kun vært 2 eller 3 snøfnugg så langt denne vinteren. Takk for det EHD Jeg bruker Casio Exilim EX-Z10000 10,1 megapixler og i noen nødstilfeller Casio Exilim EX-S500 5 megapixler.. Helt vanlige digitalkameraer med andre ord. Trenger ikke være verdens beste kamera bare man kan være litt kreativ. Dine bilder er jo helt nydelige EHD En ting skal vinteren ha og det er at det er en vanvittig flott årstid å ta bilder på. Nesten bedre enn sommeren faktisk. Bilbilder om sommeren syns jeg er best ved sjøen eller ved noen spenstige steder.. Tenkte jeg skulle få prøvd å ordne en liten lydfil av bilen etterpå, jeg personlig syns den er litt smågrom - hvertfall til å være diesel og firer. Jeg tror den har stort potensiale hvis man bytter ut til Eisenmann, HARTGE eller liknende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Hei! Oppdaget denne tråden tidligere i kveld og nå har jeg sittet og lest så jeg kjenner det svir i øynene! Må bare føye meg i rekken og gratulerer med en meget ryddig og pen bil Har akkurat fått tilslag på en E-61 selv, gleder meg som en unge!!! Litt O.T, hva heter sortfargen på den forrige E-60`n din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hei, Takk for det.. Hehe, ja.. Det har blitt et par sider etterhvert her ja, men slik blir det. Jeg gleder meg til å se bilder av din E61 og høre om du har noen eventuelle planer for den.. E60 og E61 må jeg bare si er noen herlige biler som jeg er sikker på holder seg godt i maaange år fremover. Fargen på min tidligere E60 heter (475) Safirsort metallic. En pen og elegant farge, men jeg angret på fargevalget etter de 4 årene jeg hadde den. Jeg hadde rett og slett ikke mulighet og kapasitet til å holde den ren og pen 24 timer i døgnet - desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Hei,Takk for det.. Hehe, ja.. Det har blitt et par sider etterhvert her ja, men slik blir det. Jeg gleder meg til å se bilder av din E61 og høre om du har noen eventuelle planer for den.. E60 og E61 må jeg bare si er noen herlige biler som jeg er sikker på holder seg godt i maaange år fremover. Fargen på min tidligere E60 heter (475) Safirsort metallic. En pen og elegant farge, men jeg angret på fargevalget etter de 4 årene jeg hadde den. Jeg hadde rett og slett ikke mulighet og kapasitet til å holde den ren og pen 24 timer i døgnet - desverre.. Er da ikke noe stort problem om du har en skikkelig lakkforsegling! Men du har rett i at det skal mye til før en sølvfarget bil ser skitten ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Grunnen til at jeg spør er jo fordi jeg har kjøpt bile "usett" eller det vil si en bekjent har gått god for den, prøvekjørt de sjekket km osv, osv. Den er i safirsort, var litt redd for at den skulle bli litt "blass" men ser jo på bildene av din tidligere e-60 at fargen er helt konge;) Den står på kaja i Kil og venter på ferjen nå Har allerede kjøpt meg 20" tredelte RH AT exclusive felger, men kan starte en egen tråd om min bil litt senere... Men kan ikke få fullrost deg nok for clean og NYDELIG bil du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Utrolig flott bil Saltkjelen. Det gjorde seg med de vinterfelgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Takk for det.. Når det gjelder sort lakk, syns jo møkk og ikke minst riper vesentlig bedre enn på en lys en. Jeg har aldri før angret så mye på fargevalget mitt som det var på E60'n. Nå har jeg riktignok hytte på fjellet med flere km grusvei, så det har litt av skylden. For all del, sort er lekkert men krever sitt og gjerne en hytte med asfaltert hovedvei.. Blir spennende å se en tråd om din kommende bil |_BMW_| Her er forresten den helt komplette utstyrslisten på bilen. ZRP Advantage pakke ZRS Comfort pakke LCSW Sort dakota skinn 2PA Hjulbolter med tyverisikring 2SB BMW lettmetalfelger, stjerneeke 242 205 Automatisk 6-trinns girkasse 248 Oppvarmbat ratt 255 Sportsratt i skinn 261 Sideairbags for fører og passasjer 300 Reservehjul 302 Fjernbetjent alarm 316 Elektrisk betjening av bakluken 320 Bortfall av modellbetegnelse 339 Shadowline 354 Titansølv metallic 386 Takrails 402 Panoramasoltak i glass 423 Velour gulvmatter 428 Varseltrekant og førstehjelpssett 442 Koppholdere for fører og forsetepassasjerer 456 Komfortseter 459 Elektrisk setejustering 464 Skipose 473 Midtarmlene foran 494 Oppvarmbart forsete 4AT Interiørlister sort høyglands (pianolakk) 502 Lyktespylersystem 508 Park Distance Control (PDC) 522 Xenon for nær- og fjernlys 534 Klimaautomatikk med utvidet omfang 544 Cruisecontrol med bremsefunksjon 563 Lyspakke 609 Navigasjonssystem Professional 644 Mobiltelefonforbredelse med Bluethoot-grensesnitt 663 Radio BMW Professional 676 Hi-Fi høytallersystem (10 høytallere og 2 subwoofere) 698 Area-Code 2 for DVD 761 BMW Individual solbeskyttende vinduer 842 Nordisk utførelse 853 Engelsk språkversjon 863 Service kontakt-flyer Europa 885 Svensk instruksjonsbok / servicehefte 8SA Fabrikkode 8SP Fabrikkode 8S8 Fabrikkode 877 AG-kode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Her er forresten den helt komplette utstyrslisten på bilen.ZRP Advantage pakke ZRS Comfort pakke LCSW Sort dakota skinn 2PA Hjulbolter med tyverisikring 2SB BMW lettmetalfelger, stjerneeke 242 205 Automatisk 6-trinns girkasse 248 Oppvarmbat ratt 255 Sportsratt i skinn 261 Sideairbags for fører og passasjer 300 Reservehjul 302 Fjernbetjent alarm 316 Elektrisk betjening av bakluken 320 Bortfall av modellbetegnelse 339 Shadowline 354 Titansølv metallic 386 Takrails 402 Panoramasoltak i glass 423 Velour gulvmatter 428 Varseltrekant og førstehjelpssett 442 Koppholdere for fører og forsetepassasjerer 456 Komfortseter 459 Elektrisk setejustering 464 Skipose 473 Midtarmlene foran 494 Oppvarmbart forsete 4AT Interiørlister sort høyglands (pianolakk) 502 Lyktespylersystem 508 Park Distance Control (PDC) 522 Xenon for nær- og fjernlys 534 Klimaautomatikk med utvidet omfang 544 Cruisecontrol med bremsefunksjon 563 Lyspakke 609 Navigasjonssystem Professional 644 Mobiltelefonforbredelse med Bluethoot-grensesnitt 663 Radio BMW Professional 676 Hi-Fi høytallersystem (10 høytallere og 2 subwoofere) 698 Area-Code 2 for DVD 761 BMW Individual solbeskyttende vinduer 842 Nordisk utførelse 853 Engelsk språkversjon 863 Service kontakt-flyer Europa 885 Svensk instruksjonsbok / servicehefte 8SA Fabrikkode 8SP Fabrikkode 8S8 Fabrikkode 877 AG-kode Ser at bilene våre er ganske likt utstyrt, selv om jeg godt kunne tenkt meg å stjelt din kode "4AT Interiørlister sort høyglands (pianolakk)".. Det er for meg et under at dette kan leveres sammen med M-pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Det er bare å stjele, men da må du ikke se bort ifra at jeg hadde stjålet dine automatisk avblendbare speil. Er det tre ting jeg angrer på at jeg ikke bestilte er det automatisk avblendbare innv. og utvendige speil, varmeseter bak og portåpner.. Menmen, det går nå. Det er ikke et nødvendig utstyrt, men bare kjekt å ha.. Får forøvrig HARTGE delene innen denne uka. Det hadde visst vært noe kål med distributøren, så pakken hadde ligget i Tyskland en god stund før det ble ordnet opp. Nå har jeg ikke hastverk, så det skal nok gå bra. Skal forresten se å få prøvd å bestilt meg Toora hjulene i morgen, men vi får se. Mulig jeg drøyer den ettersom jeg ønsker å få de så nærme påsken som mulig da jeg ikke har all verden av plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Hva slags Harge-utstyr er det vi snakker om? Hvorfor savner du varmeseter bak? Du kjører ikke bil fra baksetet, gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Har du noen bilder av de Toora hjulene du har tenkt å bestille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Har du noen bilder av de Toora hjulene du har tenkt å bestille? Slike: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå