Saltkjelen Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Flott milhouse Skal spørre om det er noe mer jeg lurer på. Hva kostet option 761?Er akkurat passe mørkt vist de er samme toning som på tidligere modeller.. Option 761 koster 4300kr. Det koster jo det samme her hjemme, hvis ikke mer og da ser jeg ikke noe poeng i å få skrudd av dørtrekk etc. på en fabrikkny bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Husken min var rett da, ikke noen upris de. Å garantert bedre en noen film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Å garantert bedre en noen film Ja spesielt på bakruten blir det mye finere enn film siden du slipper bobler rundt varmetråder og dot matriser som er i overganger vinduet og karmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Nei, ingenting å si på prisen. Det hadde fort blitt dyrere her hjemme i Norge (mener å huske at jeg fikk pris på ca 7000kr for samme soting av en E39 Touring jeg hadde på hånd) og dette er originalt. Jeg mener jeg har gjort det riktige, uten tvil! Nå kommer vel også første modifikasjon og det blir 18" M6 rpl. vinterhjul. 8,5x18 225/40 R 18 - Nokian Hakkapelita RSi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Gromt oppsett på vinterhjul det Saltkjelen, passer godt på E61 de . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Nydelig at du valgt de felgene! Hvor var det du kjøpte de? Har bestillt de i 19 på sommer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ja, det blir forhåpentlighvis bra. Så får sommerhjul kommer i løpet av vinteren en eller annen gang.. Skal ha dem fra Dekkspesialisten.. milhouse; du vet ikke tilfeldighvis når en oppdatert brosjyre på 5 serie er ventet? Har facelift borsjyren, men denne er jo ikke oppdatert med de nye nakkestøttene på 2008 modellene og 520i og 520d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ok trodde jeg var misunnelig, men nå er jeg det virkelig. Har akkurat prøvekjørt en E61 diesel med det meste av utstyr og du verden for en bil. Er helt imponert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Sommer hjul til nybilen Saltkjelen . Men skulle ikke vært sorte i senter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Nei, skulle ikke vært sort senter. Dessuten er 21" litt i det største laget mht. at det ikke akkuart at Autobahn veier opp til hytta. De siste km går i vaskebrett og hullete veier, så jeg føler at jeg har strukket meg langt nok for 20". Sommerhjulene blir forøvrig 20" Toora T190. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Er dette de nye nakkestøttene? Ser ut som pute som festes på de gamle og som man kan ta av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Ja, det er den nye nakkestøtten for sport- og standardsetet. Jeg aner ikke om det er mulig å ta den av, men jeg har mine tvil. BMW byttet nemlig til disse fordi disse skal forebygge nakkeskader. De gamle fikk slakt i test. Her er komfortsetet (som jeg får i min) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Sommerhjulene blir forøvrig 20" Toora T190. Veldig lekkre felger du har valgt! Kunne tenkt meg slike i 19" Blir det 10x20" med feit kant da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Det er faktisk damen i huset som har tromfet igjennom med disse felgene. Hun så dem på en sort E61 og da fikk jeg beskjed om at det var disse felgene vi skulle ha på den nye bilen. Det blir 8,5x20 foran med 245/30 ZR 20 og 10x20 bak med 285/25 ZR 20. Blir som denne 5'ern.. Skal også kjøpe meg 35mm H&R senkefjører foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Da var vinterhjulene bestilt med levering i midten av November. Butikken var utsolgt, så felgene måtte bestilles. M6 replica med 225/40 R 18 Nokian Hakkapelita RSi tror jeg skal bli bra På Mandag starter også produksjonen av bilen, så får vi håpe på et tilfelle hvor tog/båt/lastebil klaffer helt slik at det kun tar noen dager å få bilen over til Norge. Milhouse: Disse luftfjæringene som stasjonsvognene er utstyrt med, hvordan fugerer egentlig disse? Kan jeg selv justere høyden? Husker jeg reagerte på at alle 5 serie touring hos Stenshagen Lillestrøm så så vanvittig baktunge ut, men fant jo ut i ettertid at de var utstyrt med luftfjæringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå