kazynor Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Da er tiden inne for å få greie på hva folka der har på anlegget mens de er ute og nyter bilen sin for min del hører jeg nesten på alt, fra Dire Straits til Manowar. men ikke Techno....det skal jeg spare bilen min for.... Min yndlingsmusikk for tiden er den siste plata til Foo Fighters. Utrulig god musikk, akkurat hissig nok til å kunne få med seg lyden av 6'er og dere da? PS: skriver dere Techno, Synth og annen ondskap, må jeg skade dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiddy87 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Kjekt å sjå at andre også kjører 6`er med Foo Fighters på full guffe Ellers går det i Metallica, In Flames og Rammstein janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 the Foo's må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Når kommer du å skader meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Elton John,Whitney Houston,Vamp,Pavarotti og TIDY BOYS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Når kommer du å skader meg da? klarer nok å spore deg ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin. Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Går veldig mye i Jhonny Cash om dagen. Ellers går det nok mest i Children of Bodom, In Flames, Metallica, A Perfect Circle, Dream Theater (dôg kun metropolis:scenes from a memory) og div annen rock/metal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 hehe manowar er småbarskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Godt å høyre at andre også høyre på rekke 6-eren og Jhonny Cash ^^ For min del har det altid gått i R.E.M, Metallica, Maroon 5, U2, AH, AC/DC, Nirvana etc Kjøpte meg plata med musikken fra Starsky & Hutsh i dag, genial musikk Å ja, må ikkje gløyme http://www.youtube.com/watch?v=t8b0y9GsJ80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hvis jeg skal fort frem, punk, ellers div rock, aldri techno. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Rage against the machine, Big Bang, Thin Lizzy, AC/DC, Deep Purple, Danko Jones, Tool, CKY, Arctic Monkeys, Led Zeppelin, QOTSA, The Von Bondies etc etc.... Og når jeg skal være litt over middels kul; Fithy Cent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Lyden av norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Da er tiden inne for å få greie på hva folka der har på anlegget mens de er ute og nyter bilen sin PS: skriver dere Techno, Synth og annen ondskap, må jeg skade dere Hehe, så med andre ord: De som ikke hører på samme musikk som deg trenger ikke skrive noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hører på det meste, men går mye i Dance, Hard Dance, House, Pop og Rock, samt Litt R&B slik som Rihanna og Fergie. Tøff bass i de låtene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hvertfall noen som har musikk smak her Hos meg går det mest i TNT, Nightwish, WASP, Kiss, ACDC, Twisted Sisters, Artch, Metallica, og selvsagt Def Leppard! vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt Hysteria nå God gammel rock er konge! Techno sparer jeg øra for, det duger kun når man er på byn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå