msport Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Planer med bilen: Nye sidespeil, muligens M5. Sote ruter Nye 18'' felger Har nylig fått en skade på fronten:S Hva kan gjøres for og fikse det? Lite lysten på og kjøpe ny front.. Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 så strøken ut den der! gode planer men 19" er enda fetere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Takker:) Syns desse Rondell felgene er rå, kanskje kjøpe de i 19'' ? Kom gjerne med tips til fete felger, eller andre ting som kan gjøres med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Hvor får du tak i de rondell 58 felgene i 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har lett litt rundt nå, kan ikke finne de i 19''. Så 18'' er nok de største Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har lett litt rundt nå, kan ikke finne de i 19''. Så 18'' er nok de største 18" er de største du får i Rondell ja, har det på min, ser bra ut det, men jeg begynner mer å mer å like M5 felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 aah okey. Hvor kjøpte du de 18'' da ? Har du bilde av bilen din med de på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Siden du har M styling trenger du vel M felger å speil igjen omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Rondell felgene er kule de men det er ganske mange e39 som ruller rundt med de da. Morsomt å finne noe ikke alle andre har kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Får å reparere den skaden på fronten... kan du bruke glassfiber sparkel, legge på det og la det stivne, så sliper du det ned igjen, også gjør du det en 2-3 ganger, oppå å under... så er det bare lakke over... Funket fett på fangeren min... Sikkert noen andre som har noen bra alternativ også... meget pen bil... Se på de siste felgene i denne tråden de kledde den e39 sykt bra... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63293 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Lurer på om ikke det er noen replika av rondell 58 i 19"? Uansett så må det være brede felger bak for at det skal bli bra.. Jeg hadde gått for 19" felger med dyp kant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Lurer på om ikke det er noen replika av rondell 58 i 19"? Uansett så må det være brede felger bak for at det skal bli bra.. Jeg hadde gått for 19" felger med dyp kant.. Åh ? Har igrunnen ikke lyst på rondell felgene lenger , fete felger da men ''alle'' har de liksom. Tenker jeg skal ha meg desse felgene her i 19'' ved neste lønning^^: RÅ felger , 10 cm kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Såg kjent ut.. Snuplassen på Flø? Fin bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Pen E39, og M-tech fangere er perfekt og eneste som ser bra ut på E39 . Fete de de felgene du vurderer å kjøpe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå