E.H.D Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Flotte høstbilder dette. Kjekt å se bilder av andre e90 her på dette forumet. Må si jeg ble litt misunnelig på den kanten på felgen din, ser ut som krom, stemmer det? Burde vel å fått fetere enderør jeg og, men før se hva jeg gjør.
ingard Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Den var veldig pen. Synes de fleste e90 jeg ser på veiene nå er veldig kjedelige. Alt for høy og med 15-16" standardfelger.. Men dette viser virkelig potensialet til 3-serie sedan.
Ron Jeremy Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 Flotte høstbilder dette. Kjekt å se bilder av andre e90 her på dette forumet.Må si jeg ble litt misunnelig på den kanten på felgen din, ser ut som krom, stemmer det? Burde vel å fått fetere enderør jeg og, men før se hva jeg gjør. Har sagt det samme i snart 2 år, og når jeg skal selge(har solgt), dukker det opp flere E90'er med en gang... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... =juni+2006 Du har den riktigste fargen til E90 E.H.D De orginale endstussene er.. stusselige, så hent vinkelsliperen med en gang!
-Lasse- Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2007 Hyggelig med positive tilbakemeldinger E.H.D: Ja, det er reverse lip i krom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå