Ron Jeremy Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Kommer disse bilene tilbake til oslo igjen? Om du vet noe, milhouse, hadde det vært kult om du varslet meg. Har alltid lurt på hvordan 535d kjennes ut. Bilen er en opplevelse vil jeg si, leverer kreftene så uanstrengt og mykt at man smiler bredt underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Merkelig at det ikke står et ord om roadshowet på bmw.no ? Har de vært i Tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Merkelig at det ikke står et ord om roadshowet på bmw.no ? Har de vært i Tønsberg? Annonse Tønsbergs blad BMW Clean Diesel Power Roadshow kommer til Tronrud Bil Vestfold 31. oktober. - 5. november. Kontakt oss for prøvekjøring og tilbud. Ring oss på tlf. 33 30 05 00, eller send en epost til reidar.fagervold@tronrudbil.no (til. 33 30 05 36), eller lars.tore.lensberg@tronrudbil.no (tlf. 33 30 05 15) Følgende modeller vil være tilgjengelig for prøvekjøring: BMW 120d 3-dørs - 6 Man. BMW 325d Touring - 6 Aut. BMW 335d Coupè - 6 Aut. BMW 535d Touring - 6 Aut. BMW X3 3,0d SAV - 6 Aut. BMW 730d Limousine - 6 Aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Jepp, så det i TB idag. Ringte Ole Martin og sa fra, men vi fant ut at det ble litt kort frist for å samle sammen noen medlemmer Jeg skal avgårde i helga også...typisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Kommer disse bilene tilbake til oslo igjen? Om du vet noe, milhouse, hadde det vært kult om du varslet meg. Har alltid lurt på hvordan 535d kjennes ut. Bilen er en opplevelse vil jeg si, leverer kreftene så uanstrengt og mykt at man smiler bredt underveis. Kan bekrefte det Prøvekjørte E61 535d'n jeg også. For en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Jeg ble VELDIG overasket da jeg syklet til skolen i går, da en E92 coupe med "BMW Clean diesel power" kjørte forbi meg, stod vel 335D bakpå den, herregud for en deilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Jeg ble VELDIG overasket da jeg syklet til skolen i går, da en E92 coupe med "BMW Clean diesel power" kjørte forbi meg, stod vel 335D bakpå den, herregud for en deilig bil! Og den er ennå bedre å kjøre Steffen. Prøvde den på Fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Jepp, så det i TB idag. Ringte Ole Martin og sa fra, men vi fant ut at det ble litt kort frist for å samle sammen noen medlemmer Jeg skal avgårde i helga også...typisk! Ja, synd at vi ikke har fått greie på dette litt før, slik at det kunne fiksa ett klubbtreff med testing . Menmen, skal ta kontakt med de, og prøve å få testa E92 & E61. PS: Du hater jo diesel børser Sanner, så detta hadde vel ikke du giddet å bruke tid på, haha . Go tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Får være den første til å si at jeg ble skuffet over 335d Når man gir jernet hører man dieselraklet "underfra". Som det er nevnt før her, så leverer den kreftene meget godt. Lå i 160 og med flatt jern kjente man skyvet. Den var også frisk i lavere hastigheter, og 580nm under 2000rpm er ikke til å kimse av. MEN, responsen er fraværende. Det tar fortsatt litt tid før det skjer noe ved pådrag. Og ved giring på høyt turtall er den en smule treg, som alle automater. Men sånn er det med automat og turbodiesel, noe som ødelegger kjøregleden etter min mening. Det mest positive med hele bilen, var faktisk rattet. M rattet er en drøm å styre med, og styreresponsen var overraskende god. Ikke helt som Z3'n min, men det er 2 helt forskjellige biler. Rattet stammer fra Z4 tror jeg, det var tjukt og meget lite. Den var også god å sitte i, men litt for myke seter etter min smak. Det er i korte trekk hva jeg sitter igjen av inntrykk. Helt klart en krem bil, men den levde ikke opp til forventningene. Prøvde 120d også, med M pakke, den falt mer i smak, da med manuelt gir, men undermotorisert. Tii coupe utgaven blir nok sykt artig bil, mye potensiale ute å går her. Men skal ikke glemme at dette er en diesel motor med lavt forbruk, lite utslipp, og rimlig sprek. Så dette er et mesterstykke av en bil, men faller utenfor mitt bruksområde og interesse om jeg hadde hatt 1 million. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Får være den første til å si at jeg ble skuffet over 335d Har også prøvd 335d E92, og nevnte et annet sted her at jeg også ble litt skuffet. Spesielt automatkassa irriterte meg litt, og jeg merket ikke den vanvittige forskjellen fra 530'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå