bygge om t 325 Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 hva syns dere bilen er verdt? 93mod 318is Bilen er godt 198000km 2år gamle sommmer dekk og vinterdekk ikke utslitt! abs lampe lyser,,vet ikke hva d er! ujevn på tomgang!hva kan d gjør seg? skinnintriør lurer på å kjøpe dinne,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Øhhh, du lagde nettopp 4 like tråder... Du skriver jo ikke hvilken modell, motor eller noe... Men helt ærlig så vil jeg tro selger her synes han har en så kul bil at han skal sikkert ha altfor mye for den... Personlig ville jeg gitt mye mindre enn for en original eller ikke minst m-tech! Syntes bilen var forferdelig..., men det er jo opp til hver enkelt! Jeg synes hvertfall ikke den er verdt like mye som en original!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 æsj den syns jeg var for jalla.. ingenting er finere en m.tech,spesiellt ikke japsestyling.. enig med -roger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bygge om t 325 Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 mod 93 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bygge om t 325 Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 meina på han ska ha 60000kr for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 meina på han ska ha 60000kr for bilen Bilen: Prisen: :tongue: Bilen syns eg ikkje var fin i det heile tatt,kansje fra avstand men.... Innvendig virker den også en smule "jalla" rundt girspaken osv... Er blitt en gammel bil dette nå,snart 15 år! Men som sagt; min meining,din avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hvis du likte bilen, og du har lyst på den er det jo bare og se hva de andre ligger på, og regne seg frem til om du vil betale 60 for denne eller kjøpe en annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bygge om t 325 Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 likte bilen e,,, men ja du har rett er litt jalla innvending,,men d kan man lett ordne,,, finnes ikke rust på den, vet ikke hva jeg vill..men 60000kr er litt mye for den bilen ja,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 meina på han ska ha 60000kr for bilen Bilen: Prisen: :tongue: Bilen syns eg ikkje var fin i det heile tatt,kansje fra avstand men.... Innvendig virker den også en smule "jalla" rundt girspaken osv... Er blitt en gammel bil dette nå,snart 15 år! Men som sagt; min meining,din avgjørelse Slike hærverk skulle blitt satt fyr på i nådens navn, fy faen! Eneste måten denne bilen er pen, er i stumende mørke. ikke rust, har du sett under all plasten eller? Konklusjon, let videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Enig med resten her. Den bilen er verdt langt mindre enn en original. Men den dummeste (eller siste for den saks skyld) idiot er som kjent ennå ikke født og slike ting er nok tyvärr salgbart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Neppe verdt bryet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 nå er vel de som syns stylinga er fæl neppe interessert i å kjøpe bilen heller da? de som liker den syns kanskje ikkje bilen synker i verdi?? smak og behag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå