Gå til innhold

Interesse for førsteklasses bilpleieprodukter fra Meguiar's?

Lkoddenes
 Share

Anbefalte innlegg

Vil sjekke interessen for en stor pakke med alt man trenger for å få en skinnende blank bil med produkter fra Meguiar's.

I denne tråden fra Bilforumet kan man lese om en grundig måte for å bilen skinnende ren: http://www.bilforumet.no/bilpleie/17439 ... mmies.html

Jeg har vurdert å ta inn noen pakker med de fleste produktene nevnt i artikkelen over fra USA om interessen er her. Prisen vil bli forholdsvis høy (I forhold til bilpleie fra Turtle og annen bensinstasjonpleie), men en god del billigere enn å kjøpe produktene i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pakke 1:

Meguiar's NXT Generation Car Wash (1.9 L)

Meguiar's Smooth Surface Clay Kit

Meguiar's Gold Class Water Magnet Drying Towel

Meguiar's Hot Rims All Wheel Cleaner

Meguiar's ScratchX Liquid Tube

Meguiar's Deep Crystal Paint Cleaner

Meguiar's Deep Crystal Polish

Meguiar's NXT Generation Tech Wax

Pris: 1190 + frakt.

(Produktene anbefalt i tråden fra bilforumet nevnt tidligere i posten bortsett fra noen småting bla. en vaskevott og en felgbørste. Gode alternativer finnes i de fleste kjøkkenskap)

Pakke 2:

Meguiar’s Deep Crystal Car Wash Concentrate (1.9L)

Meguiar’s Quick Clay Bar and Quick Detailer Spray

Meguiar’s Gold Class Clear Coat Liquid Wax

Meguiar’s Hot Rims All Wheel Cleaner

Meguiar's Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner

Car Odor Eliminator Spray

Plastx Clear Plastic Cleaner and Polish

Meguiar’s Ultimate Wipe - micro fibre detailer’s cloth.

Detailer’s sponge, and water bucket.

Pris: 990 + frakt.

Prisene forutsetter at jeg får god respons og at folk er interesserte :). Det blir selvsagt litt leveringstid på prouktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inneholder pakkene alt det man trenger, eller er det mange redskaper som må kjøpes i tilleg?

Hadde vært kjekt med en pakke hvor alt man trengte var inkludert. Svamp, børster osv. Kunne også vært snedig med en bruksanvisning for oss som er redde for å gjøre noe totalt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke 2 er en pakke med førsteklasses produkter og inneholder alt du trenger.

Pakke 1 er en pakke som inneholder et utvalg av entusiast-produkter der alle produktene skal være meget gode og effektive. Jeg har valgt å ikke inkludere svamper, bøtter of børster fordi det er lett å få tak i, og mange har det liggende.

En god oppskrift på 1 stk skinnende ren bil finner du her : http://www.bilforumet.no/bilpleie/17439 ... mmies.html

I den posten brukes også produktene i pakke 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke alle som er interreserte i å gi så mye av gangen. trenger kanskje ikke så mye. også er det jo mange som holder seg til f.eks auto glym, sånn som meg;) er smak og behag det. noen får best resultat med det, og andre får med det... hehe

Også har vel de fleste her inne endel produkter stående i garasjen allerede, så da er det ikke noe vits å kjøpe så mye nytt enda.... prøv igjen til våren, tror nok markede er litt større da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har nok rett. Jeg får vente til våren.

Venter forresten noen Meguiar's produkter som jeg skal selge hver for seg:

Meguiar's Smooth Surface Clay Kit (Komplett kit med spray)

Meguiar's NXT Generation Tech Wax

Meguiar's Gold Class Water Magnet Drying Towel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint å bestille hver for seg fra www.autogeek.net . Så lenge man bestiller litt mye på en gang.

Frakten begynner som oftest på rundt 50$, men etter det kan du legge til ganske mange varer før den stiger noe særlig.

Når bestillingen er sendt, får du mail om hva frakten kommer på, så må du svare om du godtar frakten eller ikke.

Jeg fikk en pakke fra dem her om dagen.

IMG_0351.jpg

Denne kom på 1100kr inkludert frakt, moms og gebyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...