Gå til innhold

Gs bildeler billig olje?

Andreas 750iL
 Share

Anbefalte innlegg

Kaster litt bensin på bålet, ser her at oljen koster manna. Leste en artikkel i bladet bil for en tid siden at man kunne kjøpe olje på BILTEMA til en brøkdel av hva andre tar såfremt man ikke har F1 motor i kjerra. Mulig noen griner på nesa av biltema, men har du en litt eldre bil så er det å kjøpe olje til flere hundre kroner litern det samme som og fyre opp i peisen med hundrelapper (blir ikke varmere) Så ta og sjekk viskose etc med andre merker så ser man ikke forskjell. Har jobbet i bilbransjen i mange år (mekonomen) og vi forhandlet castrol, men ikke f om jeg brukte lønna på den olja, brukte penga til andre ting på bilen. Virker jo bare breialt og si dem har klunka på olje til flere hundre spenn litern. Og hvor mange vet egentlig hva dem har på motoren utenom det som reklamene skryter av.

Noen som har andre synspunkter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte meg nettopp en 20 liters donk me Omega olje for 89 kr liter`n, det er den grommeste oljen som kan kjøpes for penger. Har brukt Omega olje mye i div arbeids sammenheng og den er helt råå 8)

litt ot: hvilken omega olje bruker du da?

hvem er det du vil anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT bortsett fra OLJE kan kjøpes på Biltema. Den er bare ikke så holdbar. Snakket med en som driver BMW-verskted og vil anta at han er Norges flinkeste mekaniker. Han sier også at biltema olje er veldig teit å fylle på en BMW.

Ellers var vel det tilbudet greit, men som andre nevner så er Mekonomen billigere :) Jeg betalte 110,- pr liter på TWS i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til å betale 40,- mer pr liter for SLX kontra mobil1 5w-50.

Kjører selv med Mobil 1 5w-50 olje nå. Så støtter deg i den.

Hehe, ja de selger den på Europris til ca 100,- lappen, har brukt denne oljen på alle mine Bmw'er og oljeforbruket har gått ned på alle sammen, har bare gode erfaringer, klart Bmw anbefaler Castrol i hytt og pine, de har vel gode avtaler med Castrol så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...