Gå til innhold

Milhouse`s nye diesel racer. SOLGT

milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

Da blir det mest sannsynlig ikke M6 felger, synes de er veldig kule men det er så "mange" biler som har det nå. Samt at vår leverandør ikke får de på lager før februar(de mente november for 3 mnd siden) og så plutselig står jeg der uten sommerfelger i mars/april. Uaktuellt.

Vurdere project kahn rs-x felger, men de blir bare levert i 20 og det synes jeg er litt drøyt. Noen som har erfaring med 20 tommere på e-91 og så må de passe til e-92.

BMW3SeriesTouringRSX.jpg

Ett annet alternativ er alpina classic i 19 eller bbs ch eller rx. Hva mener folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

project kahn? Nei huff og huff. De felgene gir E91 et meget dekadent og hårete utseende. bråkete design som stikker seg veldig ut. Slikt tøys er forbehold de med særdeles stort behov for å skille seg ut.

De aller fleste 3-seriene jeg ser ute på veien er helt standar biler. Din bil skiller seg ut, men på en god måte. Kjører man på med noe slikt gufs ser det rett og slett ut som man prøver for hardt.

Har man råd til Alpina-felger ser jeg ingen grunn til å velge noe annet. Et subtilt valg for en gentleman som skal ha nye felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har misset denne tråden helt jeg, enda jeg ser den begynner å bli gammel! Trodde du enda kjørte 1 serie jeg, hehe :).

Uten tvil et stilren og pen bil! Alpina felger tror jeg hadde blitt meget stilfullt, uten at jeg har sjekket prislappen på de.. Ellers er jo BBS CH ikke noe dårlig alternativ. Det finnes jo også billige kopier tilgjengelige hvis det er prislappen som er skremmende på diverse BBS.

Jeg har en bekjent som har E92 320D i hvit og jeg skal skrive under på at det er en bil som trekker oppmerksomhet! Må ærlig innrømme at det første som slo meg var; M3!! Det er noe spesielt med retrohvit og fete 19" på en coupe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oddis: 1 serien er byttet ut og det er fantastisk. Mye mer morsom med en rekke sekser og en del mer dreiemoment. MEN: Leter hver eneste dag etter en sort e-92 325D med manuell.

For det første det er uaktuellt å kjøpe orginale alpina eller m6 felger. Bilen blir solgt etter sommern senest...

Projekt Kahn var bare ett infall vi fikk og vi sendt dem en mail, de var villige til å gi oss en del rabatt siden vi jobber hos BMW. Men det ble DYRT uansett når vi regnet nøyere på det.

Vi har bbs felger så de får jeg til en bra pris, men hvor får jeg tak i replica alpina felger i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da er felgene bestillt. har vært sykt mye frem og tilbake. Har fremdeles lyst på m6 felgene, men det er kommet så mange biler med de felgene. Alpina felger det har jeg lett etter, men har ikke lyst til å kjøpe på ebay av private mennesker/og brukt.

Da bet jeg i det sure eplet og kjøpte orginale bmw felger som jeg tar med meg over på coupeen når den forhåpentligvis "snart" kommer.

Sjefen min har like felger på sin bil og det er helt nydlige

Stjerneekser 230 heter de og leveres til coupeen, men ikke med m-sport.

u0e6lj31n07p9noutlcy.jpg

Da er det hvertfall klart, samboern får ikke kjøre bilen. Selv om jeg vurdere å forsikre bilen så hun kan kjøre den så er det uaktuellt med disse felgene.

Orjan: det ble orginale,men ikke de du mente, synes de er for kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt sansen for de felgene dine... De ser ikke så store ut.

Og med min rabatt så kan det hende jeg får de nesten like billig som det du selger de for.

Har snakket litt med strandveien auto kan sjekke hva jeg får de hartge felgene for hvis du ønsker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...