ParamedicX5 Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Har ikke helt sansen for de felgene dine... De ser ikke så store ut. Og med min rabatt så kan det hende jeg får de nesten like billig som det du selger de for. Har snakket litt med strandveien auto kan sjekke hva jeg får de hartge felgene for hvis du ønsker det? Enig... Ja, vil gjerne ha en pris ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Se her ja, milhouse.. Gratulerer så mye med de grommeste originalhjulene man får til nye BMW'er.. Synd de ikke leveres til 5 serien og ikke fåes i ett hakk større. Uansett vil disse 19" bli helt rått på 3'ern din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Saltkjelen: Synes m6 hjulene er tøffere, men stjerneeker 230 er bare nydlige. og så var det ikke så alt for mange lapper opp til felger som er av en litt annen kvalitet. Har ikke råd til å bestille dekk enda så det får jeg ta om litt, må prioritere litt fest også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Da er felgene kommet!! Og bilen kommer mest sannsynlig ut for salg i løpet av morgen dagen! Felgene kan kjøpes ved siden hvis noen ønsker det. med eller uten dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Og bilen kommer mest sannsynlig ut for salg i løpet av morgen dagen! Bytte bil nå igjen? Blitt inspirert av ParamedicX5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Og bilen kommer mest sannsynlig ut for salg i løpet av morgen dagen! Bytte bil nå igjen? Blitt inspirert av ParamedicX5? Jeg tenkte akkurat samme tanken.. Blir det E92 på deg nå milhouse..? Hadde tenkt å ta meg en tur innom deg snart. Har en del å gjøre på båtplassen (som ligger akkurat slik at jeg nesten kan se rett inn på kontoret ditt ), så får ta det i den anledning når jeg er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Da er felgene kommet!! Og bilen kommer mest sannsynlig ut for salg i løpet av morgen dagen! Felgene kan kjøpes ved siden hvis noen ønsker det. med eller uten dekk! Hva tenker du deg for felgene?? Liker de... E92 nå Andreas?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Saltkjelen: Bare å komme innom, sitter her alle dager bortsett fra mandag frem til 1430 og fredag frem til 1200. ja det er vanskelig, skal bytte bil i løpet av kort tid nå. Står mellom 1: e-92 325D manuell 2: e-92 325i manuell 3: Det siste alternativet er en tysker, men ikke fra Bayern!! Beklager gutter!! Er guttedrømmen... Felgene selges bare hvis det blir alternativ 3, da de ikke passer over! Blir klarert i dag kveld!! Felgene skal jeg se litt hva jeg gjør med, de er ikke pakket ut så det kan hende vi returnere de. Hvis ikke kan det hende at avdelingen kjøper de av meg. Du kan få de for min pris, dvs innpris 11000-12000, med yoko advance sport til rett over 20 000. Får tilbake pengene fra jobben, men hvis noen vil gjøre ett ekstremt godt kjøp så får de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Saltkjelen: Bare å komme innom, sitter her alle dager bortsett fra mandag frem til 1430 og fredag frem til 1200. ja det er vanskelig, skal bytte bil i løpet av kort tid nå. Står mellom 1: e-92 325D manuell 2: e-92 325i manuell 3: Det siste alternativet er en tysker, men ikke fra Bayern!! Beklager gutter!! Er guttedrømmen... Felgene selges bare hvis det blir alternativ 3, da de ikke passer over! Blir klarert i dag kveld!! Felgene skal jeg se litt hva jeg gjør med, de er ikke pakket ut så det kan hende vi returnere de. Hvis ikke kan det hende at avdelingen kjøper de av meg. Du kan få de for min pris, dvs innpris 11000-12000, med yoko advance sport til rett over 20 000. Får tilbake pengene fra jobben, men hvis noen vil gjøre ett ekstremt godt kjøp så får de felgene. Hm...på tide at du kjøper E92, - men manuell da??!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Saltkjelen: Bare å komme innom, sitter her alle dager bortsett fra mandag frem til 1430 og fredag frem til 1200. ja det er vanskelig, skal bytte bil i løpet av kort tid nå. Står mellom 1: e-92 325D manuell 2: e-92 325i manuell 3: Det siste alternativet er en tysker, men ikke fra Bayern!! Beklager gutter!! Er guttedrømmen... Felgene selges bare hvis det blir alternativ 3, da de ikke passer over! Blir klarert i dag kveld!! Felgene skal jeg se litt hva jeg gjør med, de er ikke pakket ut så det kan hende vi returnere de. Hvis ikke kan det hende at avdelingen kjøper de av meg. Du kan få de for min pris, dvs innpris 11000-12000, med yoko advance sport til rett over 20 000. Får tilbake pengene fra jobben, men hvis noen vil gjøre ett ekstremt godt kjøp så får de felgene. Er det stuttgart eller ingolstadt du vurderer? Jeg tror jeg vet hvilken du tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Er vel en slik stuttgart boble vel? Hvem som har audi som guttedrøm liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Hvis du bestemmer deg for E92, skal jeg bestille 20" Hartge Classic II (replica) fra USA over helga. - 20" Hartge Classic II (replica) i 8,5x20 foran med 245/30-20 Toyo, med 9,5x20 bak med 285/25-20, kan skaffe for kr. 24.900,-!!! Kan skaffe deg det settet for det samme, om du er intr. Prisen er ferdig levert der du bor, og om jeg kjøper flere sett kanskje jeg kan presse prisen en lapp... Det er RÅTT til E92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Uaktuellt å kjøpe med automat, det er krav at den er manuell!! kan hende vi beveger oss mot en by i tyskland som heter noe på s ja, problemet er min alder, bonus og adresse. Snakket først om 32000 i forsikring... Veldig uklart enda, men det er samboern min som mener jeg bør gå for bilen, samt alle mine kollegaer!! para: Kan felgene mine være aktuelle så kan jeg finne frem fakturanen så du ser nøyaktig hva jeg betalte og hva du eventuelt skal betale. Skal ikke tjene en krone på de, men heller ikke tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Hm...avventer litt. Skal ha 20" til sommeren tror jeg. Hartge Classic II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Da kommer bilen ut på nettet straks, bilen er dønn strøken. 325DT med manuell girkasse. Sort metallic. Sort skinn Sotede ruter helt frem Blackline baklykter Navi proff Adaptiv cruisecontroll Telefon Hifi høytalersystem Panoramasoltak Comfort access PDC foran og bak Nybil pris er ca 700 000 og bilen er ikke 1 år gammel enda! Bilen mangler helelektriske seter med minne og det aller største steroanlegget. Pris ut vil bli 580 000 ink omreg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå