Rabies Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 nei, det er ikke det jeg mener. men når veibanen er såpass endret at man må svinge 90 grader for å komme utenom så burde dette vært merket med skilt. når dette ikke er gjort mener jeg at dette er en uforsvarlig endring. jeg har heller aldri skrevet at jeg kjørte unormalt fort, men å legge hekken litt ut er den enkleste måten å komme utenom dette gjerdet slik det stod før. edit: og jeg har forresten sagt at det ikke jobber folk der på denne tiden av døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Det står vel allerede skilt om veiarbeid? Da er det inneforstått at her foregår det ting. Du kan ikke noe annet enn å bite det i deg og skylde på deg selv i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 hehe den tråden her kommer til å ta av til slutt.. skal bli gøy og se på Hehe, ja d hadde du helt rett i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 hehe standar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Det står vel allerede skilt om veiarbeid? Da er det inneforstått at her foregår det ting.Du kan ikke noe annet enn å bite det i deg og skylde på deg selv i dette tilfellet. NEI det stod IKKE noe skilt der. og NEI det ER IKKE noe veiarbeidsområde. Som jeg har sagt X antall ganger er det anleggsarbeidere/bygningsarbeidere. de holder på å utvide p.plass/oppkjørsel til jobben og det gjerdet gjør ikke stort annet enn å ''pakke'' in gravemaskinen deres og å være i veien. Ja jeg vet at hvis jeg hadde tatt det litt roligere så hadde jeg ikke rota meg borti en nestenulykke, (min feil) men hvis arbeiderne hadde gjort oppmerksom på en såppas stor endring som en 90 graders sving plassert der jeg vanlig vis har kjørt nesten rett fram så hadde det HELLER ikke skjedd. (arbeidernes feil) Må da gå ann å skjønne at dette er litt iriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Nå kom vel comact kun med 1.6 liters motor? hehe, ikke rart han gutser når det først er grus i en sving! ps: grus + slædd + lakk på bakfanger + forskjermer = jaja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Kanskje like greit og vente på snøen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 compact kom i 318ti, 318tds og 323ti også pingu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Synes noen burde komme og fyre oppunder litt mer her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 shit, har kun sett 316 jeg døh, dropp "pingu" slangen a! ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Nå kom vel comact kun med 1.6 liters motor? hehe, ikke rart han gutser når det først er grus i en sving! ps: grus + slædd + lakk på bakfanger + forskjermer = jaja.... endelig noen som skjønner det=) men compact komnok med litt større motor enn 1,6... ps: bakfangeren skal byttes, samme med forskjermene så nyter moroa mens jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Idiotisk å spinne\sladde på en slik plass, at folk ikke klarer å innrømme det for seg selv tyder på umodenhet. Compact ble levert med 1.6,1.6 og 2.5 motor også ja også kalt 323ti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Idiotisk å spinne\sladde på en slik plass, at folk ikke klarer å innrømme det for seg selv tyder på umodenhet.Compact ble levert med 1.6,1.6 og 2.5 motor også ja også kalt 323ti. kanskje la vær å åpne kjeften når du ikke har sett plassen. kan du kanskje gi meg en beskrivelse av hvordan det ser ut der? eller rettere sagt hvordan det SÅ ut før kjørebanen ble endret uten at noe som helst var gjort for å gjøre folk oppmerksom på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 hva med å ta et bilde av stedet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hadde du holdt farten og ikke prøvd å komme sidelengs, så hadde du helt sikkert oppdaga faren i tide. Hvis ikke får du anmelde det og se om du får noe gehør hos politiet. Jeg har gjort latterlig dumme ting på veien selv også, men jeg innrømmer ihvertfall at det var dumt og en tabbe, og bruker det heller som lærdom enn å skylde på alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå