StianA Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 dette må være den fineste e39 bilen jeg noen gang har sett veldig fin bil du har;) og fine bilder har du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Etter at du fikk på RH felgene ble bilen en helt annen bil. Du gjorde definitivt det riktige felgvalget og gratulerer med en av de peneste E39'ene jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ikke finn på å bytt felger nå! Ble fantastisk fett med de siste RH felgene. De første, og jalla chrom hjula var bare tragisk! Du går rette veien her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Er enig med de andre, RH felgene på bilen gjorde det til en ny og heftigere bil Nydelig! Ternigkast: 6+ har denne vært månedens bil noen gang ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Åj, det var ikke småtterier - tusen, tusen takk Den har ikke vært månedens bil - men den kan gjerne bil det for min del, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 du har min stemme fy f**n for en sexy femmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Næmmen, er du her inne også Cato! Som sagt før, jeg er forelsket i bilen din og endelig har du fått på skikkelig lisser som aldri skal byttes ut..! dem er så grisefine på bilen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Så utrolig fin e39 har jeg ikke sett før! Helt riktige felger som alle sier her ikke forandre på noe nå! Fått mye skryt for bilen, men må få skryt for mange fine bilder og! Likte det jeg så veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Tja, orginale acs hjul hadde jo ikke gjort noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Da har folket talt - felgene forblir på bilen så lenge den er i mitt eie Jeg ble også kjempefornøyd med bildene som ble tatt, Steffen er dyktig! Så hvis noen i Tromsø-området trenger fotograf, så bare ta kontakt med meg på PM, så formidler jeg kontakt Eneste minuset med bildene var at det var regn dagen bildene ble tatt, og at bilen derfor - for en gangs skyld - ikke var skinnende ren Får komme sterkere tilbake en annen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Tja, orginale acs hjul hadde jo ikke gjort noe:) Det samme har jeg tenkt på Men, jeg tviler på at jeg kommer til å investere i det. For det første er det en forholdsvis stor investering, samtidig som jeg har hatt bilen i over tre år - og da frister det jo med noe nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 vel.. RH felgene er jo faktisk tøffere enn acs sine! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Njaaa.. vet ikke jeg, kanskje RH felgene er litt større ut? Det hadde uansett vært stas å fatt tak i ACS senterkopper som hadde passer i senterhullet på felgen. Noen som vet om dette går..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Flott bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 vel.. RH felgene er jo faktisk tøffere enn acs sine! =) Ikke helt enig, men RH'ene er en meget bra erstatning. Og så sparer man jo en del penger... Her er forøvrig et bilde av en touring med ac schnitzer 2: Jeg synes E39'n din var meget pen! Og valget av felger støtter jeg fullt ut. Honnør til fotografen også - flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå