Gå til innhold

Hvem har den sprekeste bilen på bimmers.no?


Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

Ehhhhhh.....

topic var hvem som har raskest bil fra 0-100 her på bimmers.no

Vel eg vedder en bugg og begge de kritt hvite forrtenna mine på at eg har den raskeste.... :)

Jepp..... 0-100 på under 3 sek....

3 trinns atomatgear

Toppfart 150 kmt

1/10 scale buggy som er faaan så rask at du bare gliser når du ser an,,hehe

Så da fikk du svaret, hvis det ikke er noen her som har en make bil, og har modifisert an litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 622
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

328i går ufattelig mye dårligere en en 850i :lol: utrolig å lese at de går like bra, jeg har hatt mange av dem og vet hva som går best ;) 328i går jo ikke noe bra, man kan like så gått kjøpe seg en 325i for dem føles like de to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

328i går ufattelig mye dårligere en en 850i :lol: utrolig å lese at de går like bra, jeg har hatt mange av dem og vet hva som går best ;) 328i går jo ikke noe bra, man kan like så gått kjøpe seg en 325i for dem føles like de to ;)

Rart at du ikke skulle klare å merke forskjell på dem... Det er jo så og si bare momentet som er forskjellig. Jeg har ikke eiet alle BMWene i hele verden slik som du men jeg har hatt både 325 og 328 i E36 og det er mekbar forskjell på dem. Ikke skiller det mye mellom 328 og 850 heller i prestasjon 0-100...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Duck:

javel ... kjempeforskjell ikke sant ;) ..

men over til 8 serien ;) hehe 0 til 50 så går de småtassene kanskje ørelitt bedre men fra 50 og oppover så er sayonara hele 3 serien ... tror til og med M3 får slite her, skulle likt å prøvd mot en M3 i flying start ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

328i går ufattelig mye dårligere en en 850i :lol: utrolig å lese at de går like bra, jeg har hatt mange av dem og vet hva som går best ;) 328i går jo ikke noe bra, man kan like så gått kjøpe seg en 325i for dem føles like de to ;)

Legger man ikke merke til 35 NM mer? :? Beklager og måtte si det, men jeg tror du er tapt bak ei busk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Duck:

javel ... kjempeforskjell ikke sant ;) ..

men over til 8 serien ;) hehe 0 til 50 så går de småtassene kanskje ørelitt bedre men fra 50 og oppover så er sayonara hele 3 serien ... tror til og med M3 får slite her, skulle likt å prøvd mot en M3 i flying start ;)

Gud hjelpe meg vel, du må være den største klovnen jeg har kommet over ](*,) Jeg er sikker på om du hadde hatt en Fiesta så hadde nok den vært raskere enn en Ferrari... Med det som uten tvil er Verdens raskeste 8 serie kjører du nok fra det meste. Du gjør jo deg til latter for en hel nasjon mann... fatter du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare får MODERATOR å slette denne dustete tråden... altså, tråden var fin viss fakta om bil og prestanda hadde stått i stil...

Og folk hadde lakt fakta på bordet... film,tid kort,bremse papirer eller runde tider på bordet.. Men å sitte å lese om blant annet orginale 8 serier som sansynligvis er verdens kjappeste bil i 40 sider sjønner jeg faan ikke noen gidder... å alt dette våset om NM/HK er jo over 2/3 av innleggene SVADA..

MODERATOR... Steng Hele suppa! :arrow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 big:

eventuellt så kan du la være å trykke på denne linken ;) hehe

edit:

mr duck .. slapp av, er ikke deg det går ut over så slutt å syt sånn .. pingle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr duck .. slapp av, er ikke deg det går ut over så slutt å syt sånn .. pingle ;)

Jeg synnes bare synd på deg jeg... Og kan ikke fatte at noen gidder å diskutere seriøst med deg.

Jeg tror nok de fleste her på forumet som har M3 tar utfordringen din på strak arm inkludert meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...