Gå til innhold

Hvem har den sprekeste bilen på bimmers.no?


Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 622
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er jo ufattelig dårlig reklame for nettstedet bilkupp.com :P Eller hva knuppen?

hva er så dårlig med å få masse treff, jeg selger jo bare bruktbiler der ;) altså du gjør et bilkupp og de som har kjøpt biler av meg er sinnsykt fornøyde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ufattelig dårlig reklame for nettstedet bilkupp.com :P Eller hva knuppen?

hva er så dårlig med å få masse treff, jeg selger jo bare bruktbiler der ;) altså du gjør et bilkupp og de som har kjøpt biler av meg er sinnsykt fornøyde ;)

Så du føler deg smart nå, og kanskje du bare bedriver ett spill for galleriet for å få mere treff? Vel, jeg oppfatter deg som mindre smart - og det er flere grunner til det, vil du vite det - les postene dine her i tråden og hvordan dem er skrevet.

Back on topic....

Har aldri kjørt en 8serie eller en m3, men man trenger da vel ikke være rakettforsker for lese datablader og oppdage at m3'en er raskere enn din 8serie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

din oppfatning det ;) så mye bryr jeg meg om akkurat hva du mener om meg.. nada.. har faktisk solgt minst 2 BMW biler til folk her fra forumet ;) men likevel, er ikke herfra man henter kundene, de finner meg på finn.no eller autodb.no ...

hva så om M3 skulle gå bedre?? hva gjør vel det egentlig det å finne ut av med en test!?

du virker ikke særlig glup om du tror at jeg tar skade av å sitte her å provosere frem kunnskap man ellers ville måtte betalt dyrt for i form av skolegang.. du har tydelig lite mellom ørene om du tror jeg tar meg nær av folk jeg ellers ikke en gang hadde giddet å bli venner med.. la dem få slenge med leppa om hvor dum en provokatør er og hvor teit osv, sånne stakkarer følger alltid med på diskusjoner og mangler selv ord til å delta meeeen de kan jo slenge med leppa (vel eneste de kan er jo akkurat bare det) ..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

din oppfatning det ;) så mye bryr jeg meg om akkurat hva du mener om meg.. nada.. har faktisk solgt minst 2 BMW biler til folk her fra forumet ;) men likevel, er ikke herfra man henter kundene, de finner meg på finn.no eller autodb.no ...

hva så om M3 skulle gå bedre?? hva gjør vel det egentlig det å finne ut av med en test!?

du virker ikke særlig glup om du tror at jeg tar skade av å sitte her å provosere frem kunnskap man ellers ville måtte betalt dyrt for i form av skolegang.. du har tydelig lite mellom ørene om du tror jeg tar meg nær av folk jeg ellers ikke en gang hadde giddet å bli venner med.. la dem få slenge med leppa om hvor dum en provokatør er og hvor teit osv, sånne stakkarer følger alltid med på diskusjoner og mangler selv ord til å delta meeeen de kan jo slenge med leppa (vel eneste de kan er jo akkurat bare det) ..

:)

Fantastisk. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

328i går jo ikke noe bra, man kan like så gått kjøpe seg en 325i for dem føles like de to ;)

Og hva forklarer du i så fall det med, når det eneste skiller 325i-328i er 1hk og 35Nm? I følge din teori om at det er Nm som akser, så burde 328i gå en god del bedre enn 325i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En orginal Csi gjør 0-100 på 6,0sek

80-120 i fjerde gir(std gir) på 5,9sek (noen tiendeler kjappere en 330diesel i samme gir mao)

En M3CSL med noe lavere moment gjør 0-100 på 4,9sek

80-120(i hva gir og turtall tror du, ihvertfall ikke 4gir :wink: ) på 3,3sek

Merkelig, ikke sant, for CSI`en er jo ved den magiske grensen din på 1500omdr eller litt høyere, momentet på motoren er der høyt.....?

Mens CSL`en ligger WAY over, trolig rundt 6000omdr :roll:

Hvorfor i all verden blir den da så voldomst mye raskere(yttreligere raskere mao) en den Csi`n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I M3 CSL er det 360 HK ved 7 900 rpm, 370 Nm ved 4 900. Jeg har ikke prøvd 0-100 på min men tidigere er den målt til 5 blank. Dette var mitt seriøse bidrag til denne tråden og jeg innrømmer greit at jeg langt i fra har den raskeste bilen her på forumet... men raskere enn en 8 serie er den i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I M3 CSL er det 360 HK ved 7 900 rpm, 370 Nm ved 4 900. Jeg har ikke prøvd 0-100 på min men tidigere er den målt til 5 blank. Dette var mitt seriøse bidrag til denne tråden og jeg innrømmer greit at jeg langt i fra har den raskeste bilen her på forumet... men raskere enn en 8 serie er den i alle fall.

Har ikke hatt den store glede av å fått prøve en slik, men jeg er rimelig sikker på at en 850 ikke er istand på å henge på der ja, og mye takket være vekten selvfølgelig, og dermed er ikke dette ett fair sammenligningsgrunnlag vil de som kan litt bil si, men også motorkarastikken teller en hel del,

Så kommer man inn på fagområdet til Fredrik :wink:(intern, og vi trenger ikke ta opp den tråden igjen 8) ), dynamikk, og der har heller ikke 850 noe å fare med. Mao, den taper på fartsøkningen, og den ville virkelig tapt terreng på baner med litt krevende svinger.

Jeg er stor fan av 850, ikke misforstå, men den er egentlig ikke ett rent sportsbilkonsept, snarere en sporttourer eller hva det er nå man kaller disse.

Når det gjelder din bil, jeg er 100% sikker på at når du drar bilen opp gjennom girene, så faller den ALDRI ned til lave eller under 4900omdr for å få med seg "momentet" som en person her påstår, da hadde du tapt masser av tid. Jeg vil anta at den aldri er under 6000omdr, bortsett fra i starten i første gir? Vil også anta at du får best start om du legger den ved 4900omdr når du slipper den løs i første gir, om du har grep nok? Les: best aks i hvert gir! Men det røyner på...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar utfordringen med en E90 325d... altså å banke skitten ut av en original E31 850i 0-160 Km/t... :P ... Vi snakker diesel... kun 197 HK ved 3750 rpm og 400 Nm mellom 1300-3250 rpm, men det burde holde med et skrik mot en gammel 850i med 12 sylindre og 300 ineffektive hestekrefter... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...