Gå til innhold

Hvem har den sprekeste bilen på bimmers.no?


Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

humm...lurer hva min e30 med 3.2 321hk klarer 0-100og 0-200 på..?

noen som har samme motor i e30..?

Med min e30 med 3.6 m5 motoren i nødmodus gikk bilen på typiske 5.6-5.7 med 195/50-15hjul.

Dette var da på ca 1320kg bil og rundt 250hk.

Du burde vel være ganske nærme 5 sekunder vil jeg tro på 0-100,og snaue 20 sekunder på 0-200.

okey... skal ha 245-40-17 på den... håper bilen blir ca 1150 kg... skal være veldig ribbet med glassfiberdeler (dører,panser,luke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 622
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ligger på deler til salgs :) søk på V12 twinturbo tror jeg! ja, nærmere 100 laken var prisen for å glise bredere! :)

Stemmer nok det ja :wink: da får du komplett Motor og alt som hører til den og det rundt... bare å skru rett i...med alt mener jeg turboer,gren,trykkrører, intercooler,dobbelt 2 1/2" eksos i rustfritt, slanger,koblinger, el nett, radiator,ja til og med gass vire viss du vil ha ;) .... men uten kasse og cluth

Men må nok vere enig med andre her att det optimale er vel o-200--- siden veldig få BMWèr greier 0-100 uten hjulspinn... Min går 0-203km/h på 11.5sec.. målt på gardermoen raceway med skikkelig tid takning,ikke stoppe klokke utenfår bestemors hus :lol: å den børsa veier 1800kg +

ikke av di kjappeste men grei å kjøre forbi med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...