Gå til innhold

Hvem har den sprekeste bilen på bimmers.no?


Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 622
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne diskusjonen er etterhvert lite givende selvom vi på flere måter har fått belyst samspillet mellom hestekrefter og dreiemoment... det er ikke enten eller slik mange går rundt og tror.

"Gjest" i disse diskusjonene... dere kan selv se nivået han ligger på i disse diskusjonene også... :roll:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=32236

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=32505

Samspillet, riktig. Hmmm, tror jeg har vært inne på det tidligere :roll: , men det er ihvertfall en som ikke har akseptert dette, og i de linkene du la ved så blir jeg nesten rett skremt av hva en som påberoper seg 2 tiår som bilmekaniker kan finne på å si. Jeg tror ikke han er bilmekaniker, rett og slett vas fra ende til annen.

PS! 20år på løa med sine egne biler gir ikke fagbrev som bilmekaniker, selv om noen kan bli meget gode av det også. Krever dog en viss forståelse for bil da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå har jeg lest nøye igjennom å funnet ut at dere tar feil alle sammen,

det som skaper dreimomentet er kun diameteren på dekket, det sier seg jo selv og hp er jo hvor mange ganger motoren greier å dra hjulet rundt på en viss tid (særlig i revers) tror nok dere må tilbake til skolebenken samtlige ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Vi får ta et lite 2 dørs 2 seters bmw race på neste bimmers-treff Bilknupp. Min undermotoriserte lille 2.8 liters z3 coupe mot din dyriske 850 v12 faenskap.

Du tar meg sikkert på langstrekka, men du må ha hue ut av vinduet for å i det hele tatt lukte eksosen min når vi kommer tilbake dit etter ei runde ;)

Psst. Gunnar, når blir neste treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...