Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm... da var lyktene på, og pga mye drittslenging og slikt, så trer jeg meg litt tilbake fra bimmers.no... så da får dere bruke denne tråden til ot, så lager jeg ny gestapotråd til våren... hvis det bli noe...

y12mdpuszwk41jpr0p26.jpg

muq6d0gar25em3z7l3kq.jpg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her kommer "antidrittslenging" og en ONtopic kommentar ; Lyktene ser veeeldig bra ut.:) Skulle fått sett hele bakenden i ett lysere bilde, og evt en litt annen vinkel for helhetsperspektiv.:)

Skrevet

var vel det som manglet på denne bilen... i og med at resten av bilen er sort :) cool modd...jeg har vel også sorte og røde baklykter i en liiiitt annen form :)

Skrevet

Hadde vært kjekt med bilder fra andre vinkler, og med baklyset på :)

Du skal vite at bimmers ikke blir helt det samme uten Mysild! Tror de fleste ser på deg som en kunnskapsrik entusiast. Litt ot vil det bli uansett

Skrevet

litt OT er jo ikke noe og bry seg om da, hvis folk plages kan dem jo bare la være og lese tråden da!

nei, fortsett med tråden du, er en artig tråd og følge med på

så bra ut den nye lyktene dine, skulle gjerne sett flere bilder fra andre vinkler og sånn også :)

nå har jeg også fått i orden Coupen min, eu ok betalt årsavgift og greier!

Skrevet
Jeg synes helt klart de lyktene på det øverste bilde var finest, de nederste så hjemmelaget ut.

Er ikkje det samme lyktene da bare med lys?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...