///Mysild Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 hmmm... da var lyktene på, og pga mye drittslenging og slikt, så trer jeg meg litt tilbake fra bimmers.no... så da får dere bruke denne tråden til ot, så lager jeg ny gestapotråd til våren... hvis det bli noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Her kommer "antidrittslenging" og en ONtopic kommentar ; Lyktene ser veeeldig bra ut. Skulle fått sett hele bakenden i ett lysere bilde, og evt en litt annen vinkel for helhetsperspektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 var vel det som manglet på denne bilen... i og med at resten av bilen er sort cool modd...jeg har vel også sorte og røde baklykter i en liiiitt annen form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Hadde vært kjekt med bilder fra andre vinkler, og med baklyset på Du skal vite at bimmers ikke blir helt det samme uten Mysild! Tror de fleste ser på deg som en kunnskapsrik entusiast. Litt ot vil det bli uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Dæven..det der gjorde seg Tummel upp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 litt OT er jo ikke noe og bry seg om da, hvis folk plages kan dem jo bare la være og lese tråden da! nei, fortsett med tråden du, er en artig tråd og følge med på så bra ut den nye lyktene dine, skulle gjerne sett flere bilder fra andre vinkler og sånn også nå har jeg også fått i orden Coupen min, eu ok betalt årsavgift og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 janei mysild, vet ikke om jeg er enig med disse over her for å si det sånn. Men kan jo hende det bare var du som var dårlig å ta bilde denne gangen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Ble for mye svart. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Syns det ble bra med sorte lykter nå har du fullført "Murdered out"- looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Syns det ble bra jeg! Litt grovere hjul nå så er bilen din 100% da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Jeg synes helt klart de lyktene på det øverste bilde var finest, de nederste så hjemmelaget ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Ble fett det sondre Likte den med sorte lykter. Men hadde vert fint med flere bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Bimmers er jo forum nr 1 i norge....på drittslenging. Ingen over ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Jeg synes helt klart de lyktene på det øverste bilde var finest, de nederste så hjemmelaget ut. Er ikkje det samme lyktene da bare med lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Så veldig bra ut, men bare en ting... veldig fint hvis du blir stoppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå