Dr_S Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Begge tatt fra schmiedmann sin nettside: De du har: Den andre typen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 ah, se der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 hmm..ja ser det nå Da var de bare penere i hodet mitt enn på bildene handler nok et par sånn, skal overbevise deg om at de kan bli tøffe! Jeg stemmer for grøftelys i sort crystal design, samt noen blinklys alla breitbau sine også og så sette på breddinga også da elelr? så har vi prikklike biler? nei takk (no offence kevin, men vi kan ikke ha for like biler heller) Disse da : http://global.ebay.com/BMW_E36_93_94_95 ... 72517/item http://global.ebay.com/92-98_BMW_E36_31 ... 55800/item nja, skeptisk... mats, pm besvart blirn ok til at jeg handler inn nye, og har de andre i reserve... de 4-500 kronene lyktene kommer på, er verdt prøveforsøket hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 da har bilen fått nye dekk! 215/40 nexen n3000! deilig... slipper subbing også nå... alle felger og dekk er i 0.0 gram vektforskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Deilig med nye dekk! Har nettopp fått på nye 235/30-20 på min Gå for nye baklykter! Gøy med noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Synes det første bildet av baklyktene på denne siden kunne passet denne bilen Blir nesten slik E30 M3 "look" på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 hehe, det der er et jævla vanskelig valg:P har selv de røde/hvite på min, men er usikker om jeg heller vil ha de krystall klare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Likte ikke du baklyktene jeg anbefalte deg altså? jaja, du kommer til å angre på at du ikke hørte på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Jeg stemmer også for LED-lyktene - spesielt hvis du finner dem uten det hvite partiet. Hadde de selv engang, og selv om de ikke er direkte pene når det lyst ute, så er det jo bare å kun kjøre når det er mørkt - for da er det tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Jeg stemmer også for LED-lyktene - spesielt hvis du finner dem uten det hvite partiet. Hadde de selv engang, og selv om de ikke er direkte pene når det lyst ute, så er det jo bare å kun kjøre når det er mørkt - for da er det tøft! haha skal jeg begynne å skrenke inn kjøretimene enda mer? jeg som toppen kjører 1 time i uka hehe blir nok de grå sorte lyktene, med moderat soting av det nederste partiet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Upgrade to pro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Men du, den overskriften din Mysild, er ikke den feil? E36 M Coupé er vel Z3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Men du, den overskriften din Mysild, er ikke den feil? E36 M Coupé er vel Z3? Han må vel få lov å drømme om medlemsskap i den tøffeste klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå