///Mysild Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Fått meg et nytt filter og en ny skjerming, og kaldluft rett inn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Blir gromlyd nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Blir gromlyd nå da Ja, nokså lik Green filter lyden, men denne er "hakket" grovere... meget fornøyd må få på greenstuff klossene snart også, så jeg slipper alt støvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Det der gjør nok susen! Gromt og strøkent motorrom Merka du noe forskjell fra det filteret du hadde, til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Takk takk Ja, begynner å komme seg oppi der nå... litt lakk og stell i vinter kanksje, så blir det bra... hehe... litt friskere, men det gamle var tett som pokker haha... prøvde å rense det, men det var så mye dritt at jeg bare måtte ha nytt... og nå blir ikke filteret varmt heller meget fornøyd vil jeg si meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Lyden ble suveren! Med skjermingen ble det en helt annen lyd, nå er jeg MEGET fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Så bra ut det der! Er viktig med skjerming ja. Skal bilen kjøres i vinter eller er du fortsatt redd for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Jeg kjørte den jo i vinter da, men er ikke så langt jeg kommer med dårlig brøyting, så satser på at den får stå mye stille Takk for det Ja, nå kommer det ikke varme dit "whatsoever" tror jeg hehe... ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 selg bilen din te meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Hvor kjøpte du filteret? Hvordan vil du si at forskjellen er fra et orginalt filter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Pssst. Du har rustne bolter på tårnstaget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Fin bil:) Hvor kjøpte du skjermingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Pssst. Du har rustne bolter på tårnstaget ditt Det skal være alu, men er litt støv oppi som har gjort det møkkete! meget irriterende... vet ikke, aldri kjørt med orginal filter på denne... Ebay handlet jeg på og takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 selg bilen din te meg kan vurderes ved fornuftige bud haha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Har du en link til selger? Greit å handle av noen som det ikke er tull med Finner noen på "heat shield" men finnes det annen betegnelse på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå