///Mysild Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Klarlakk fjerner glansen... Så du kan jo heller kjøpe aluvoksen hos gasolin Ja, den økte litt, men tok en kjøretur etterpå, for å gjøre det ok hehe Tja, strekk... Spørs vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Dekk ankommet! Deler av gasolinsettet er ankommet! Lakken er tørket og jeg skal skru på senterene veldig snart Gleder meg til å få dette ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 La på dekkene i dag, men det ene dekket ble litt ødelagt, så de skal prøve å fikse det, så jeg fikk med meg tre felger og dekk hjem! Skulle egentlig sette dette på i dag, men nå ble ikke det noe :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Hvordan ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Rift i dekket sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Var en liten bit som var borte, da de ville prøve å legge på dekket fra baksiden av felgen, noe som ikke gikk... Så de skulle se hva de fant ut av i morgen... Den er helt nede i kanten, så det lakk mye pga det... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Er vel ikke rakettforskning det da? Du får nytt dekk dekket av de som gjorde jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Ble råbra de felgene Sondre! Synd med dekket, men det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Ja, håper jo jeg gjør det! Får se hva de finner ut av i morgen Takk Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Venta lenge på og få se resultatet her nå! Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Me to! Måtte bestille nytt dekk, så nå går det nok ei uke før jeg får på dekkene Ble skikkelig skuffa nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Da har jeg byttet bensinfilter i dag! For en drittjobb egentlig, selv om det er så enkelt! Har også satt i pollenfilter i bilen, da det bare har vært de to dekslene før! Slapt av BMW syntes jeg! Har også renset fra filter til innsug, og der var det mye dritt! Har også fikset en vakumslange, da jeg syntes bilen svev litt ugjevn, fant jeg fort synderen. Var en 6mm rift som trakk luft. Den ble limt med gummilim og nå sviver den fint igjen Ang dekk/felg ting: Jeg bestilte nytt dekk i går, så håper det kommer til uka! Da blir det update mot helga med nye felger! Jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Pffff, gummilim. Ekte mannfolk bruker el.teip Ser frem til å få sett de felgene på bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Haha! Nei, her skal det bli ordentlig! Jeg gleder meg også! Hadde jeg bare ikke måtte bruke bilen, hadde jeg satt på de 3 jeg har Men nå kan jeg gjøre siste finish på blankheten i mellomtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 neste side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå